Wykończenie mieszkania - ceny

1. Data: 2001-12-04 09:58:57

Temat: Wykończenie mieszkania - ceny
Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałem po tematach wątków ale nie trafiłem na takie informacje (jak je
znaleźć?).
Czy może się ktoś podzielić informacją ile płacił za:
1. położenie glazury :
a) łazienka
b) kuchnia
2. terakoty
3. montowanie wanny, umywalek itp.
najlepiej z Warszawy i okolic (ale niekoniecznie czyta to cała Polska).

Dzięki i pozdrawiam.

1. Data: 2001-12-04 13:04:38

Temat: Re: Wykończenie mieszkania - ceny
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"newsmark" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]

> 2. terakoty
> 3. montowanie wanny, umywalek itp.
> najlepiej z Warszawy i okolic (ale niekoniecznie czyta to cała Polska).

bylo o tym niedawno na grupie. patrz temat - remont łazienki - za ile.
b) kuchnia - co masz na myśli?? sprzety, meble czy podlogi sciany itp.

1. Data: 2001-12-06 16:49:23

Od: "DPL" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newsmark" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znaleźć?).
> Czy może się ktoś podzielić informacją ile płacił za:
kuchnia
glazura: 40 zł/m2(brutto), glazura 15/15
100zł jeden punkt elektryki
ale pracowali we dwóch i b.szybko

[...]
Pod OBI na ursynowie rozdają ulotki z dokladnymi cenami, jedź tam.
Darrek

remontowcy
Pralka mniej niż 44 cm.
Panele i armatura
amortyzatory tarciowe w pralkach Whirlpool
REMONTY