Wykonczenie ściany na chropowato

1. Data: 2005-08-02 01:48:12

Temat: Wykonczenie ściany na chropowato
Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałbym na jednej ze ścian uzyskać chropowatą strukturę (ale raczej taką
delikatną).
Jak najprościej można to zrobić? Jakiś specjalny tynk, farba strukturalna?
Kolor ma być jednolity, żadne mazy :)

Pozdrawiam,
AndyZ

2. Data: 2005-08-02 09:30:52

Temat: Re: Wykonczenie ściany na chropowato
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Aug 2005 03:48:12 +0200 I had a dream that AndyZ <a...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
>delikatną).
>Jak najprościej można to zrobić? Jakiś specjalny tynk, farba strukturalna?

A jesteś pewien, że tak chcesz? W tych "chropowatościach" doskonale gromadzi
się brud i po chwili nie ma jednolitego koloru.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2005-08-02 09:37:22

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam taka sciane na kominku i zrobilem to 4 lata temu w nastepujacy sposob:
zagruntowana sciane pokrylem gladzia gipsowa wymieszana z farba do sciany -
tak by powstala gesta zaprawa - ktora nanosilem na siane szpachelka szer ok.
10 cm, niespecjalnie sie starajac ale majac na uwadze by nie bylo zbyt
wielkich nierownosci, od czasu do czasu "starlem sie" wyrownac to moczas te
szpachelke w wodzie i ponownie zacierajac- efekt jest bardzo ciekawy i o dziwo
nie zbiera sie na nin brud

4. Data: 2005-08-03 04:15:20

Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" napisał w wiadomości:
> A jesteś pewien, że tak chcesz? W tych "chropowatościach" doskonale
> gromadzi
> się brud i po chwili nie ma jednolitego koloru.

No właśnie. Może poprzestanę tylko na jakimś jednym pasku dekoracyjnym.

AndyZ

krzywa futryna
Jak usunąć z dłoni szklaną watę?
Baterie Kludi.
ELECTROLUX XXL BOX1- czy to dobry wybor a moze Dirt Devil 2000 wat??
Plama po długopisie/tuszu/żelpe nie - czym usunąć ?