Wykupywanie mieszkan spoldzielczych

1. Data: 2002-11-06 08:02:09

Temat: Wykupywanie mieszkan spoldzielczych
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktos z Was orientuje sie jak to jest teraz z wykupywaniem mieszkan
lokatorskich spoldzielczych od spoldzielni?
Zrobilam remont w mieszkaniu i myslalam o jego wykupie w zwiazku z tym?
Dostalam e maila ze spoldzielni, ze jest to zupelnie nie mozliwe czyli, ze w
ogole na razie
nie mozna wykupywac mieszkan od spoldzielni.
Czy wiecie cos moze o tym ?
Czy wiecie tez moze jesli moje mieskzanie jest spoldzielcze a chce wymienic
okna
to kto za to placi? (bo jesli ja za calosc zaplace a potem ktos "odbierze"
mi mieszkanie to co wtedy?)
pozdrawiam i
z gory dziekuje
flowerka
gg 760652

______________ ICQ#:
39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:
______________

1. Data: 2002-11-06 09:22:02

Temat: Re: Wykupywanie mieszkan spoldzielczych
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalam e maila ze spoldzielni, ze jest to zupelnie nie mozliwe czyli, ze
> ogole na razie
> nie mozna wykupywac mieszkan od spoldzielni.

Czemu ? Uzasadnili to jakos ? Moze ksiegowa jest na chorobowym
i dlatego poki co nie mozna ?

Zalezy od spoldzielni.

MarcinP

1. Data: 2002-11-06 13:34:45

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na Pani pismo SM ..... informuje, że przekształcenie mieszkania
spółdzielczego lokatorskiego na spółdzielcze własnościowe nie jest obecnie
możliwe. projekty zmian do ustawy obowiązującej od 24 kwietnia 2001r. będą
przedłożone Sejmowi RP i zakładają one możliwość powrotu do przekształceń
mieszkań spółdzielczych lokatorskich na własnościowe.

Użytkownik MarcinP <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqamr4$etd$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-11-06 14:27:43

Od: "Max" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> przedłożone Sejmowi RP i zakładają one możliwość powrotu do przekształceń
> mieszkań spółdzielczych lokatorskich na własnościowe.

Proponuję zajrzeć na stronę
http://e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTE0MCZrPTEw

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2002-11-07 13:44:45

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Max wrote:

> Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> mieszkania
>
> Proponuję zajrzeć na stronę
> http://e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTE0MCZrPTEw

Z ww strony:

Przepisy mówią tu o wpłacie różnicy pomiędzy wartością rynkową
prawa odrębnej własności lokalu a wartością zwaloryzowanego wkładu
mieszkaniowego,

Zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami wartość rynkową
nieruchomości stanowi jej przewidywana cena (...)

Wyboru właściwego podejścia oraz metody i techniki szacowania
nieruchomości dokonuje rzeczoznawca majątkowy. Rzeczoznawca majątkowy
sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu
szacunkowego.

Czyli chyba lepiej było najpierw wykupić a potem remontować...

--

mam do wynajecia kawalerke na Ochocie
jak oddzielić sie od zakłóceń
kominek
Usczelnianie wanny - Silikon akrylowy i Tasma katownikowa?
Posiadam mieszkanie do wynajecia - Warszawa.