Wynik USG- czy mam się martwić?

1. Data: 2005-08-24 17:55:48

Temat: Wynik USG- czy mam się martwić?
Od: "revolt" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakieś 2 lata temu miałem wycięty woreczek żółciowy Ostatnio zrobiłem USG
jamy brzusznej i w opisie pani doktor napisała: ".... Trzustka prawidłowej
wielkości i echostruktury. W obrębie ogona trzustki przewód Virsunga
poszerzony do 5 mm. ..... Nerka lewa zawiera, owalne ognisko o sr. 25 mm-
prawdopodobnie przerośnięta brodawka nerkowa"

po 2 m-cach zrobiłem ponownie USG wyniki takie same z tym że dopisano: "....
w rdzeniu obu nerek widoczne linijne zwapnienia"

mam pytanie: co jest nie tak z tym przewodem Wirsunga i z tą lewą nerką
(przerośnięta brodawka) i co to są te linijne zwapnienia

pozdrawiam
revolt