Wyniki badan - interpretacja

1. Data: 2004-03-05 21:44:21

Temat: Wyniki badan - interpretacja
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Czy moglibyscie sprawdzic te wyniki - dziecko (chłopiec) 2 lata 4 miesiace,
cierpi na cukrzyce typu 1 - jakby inaczej. Ma wyrzywione łuki żebrowe i
lekko "koślawe" nogi w kolankach (i zawija lewą nóżkę do środka).
Postanowilośmy sprawdzić gospodarkę wapniowo-fosforanową. Na mój gust wyniki
są ok.

wapń - 2,28 mmol/l
fosfor - 4,69 mg/dl
fosfataza alk. 214 U/l
wapń zjon. 1,03 mmol/l

Badanie na czczo.

Simonto
-----------
simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl

2. Data: 2004-03-07 17:20:40

Temat: Re: Wyniki badan - interpretacja
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekko "koślawe" nogi w kolankach (i zawija lewą nóżkę do środka).
> Postanowilośmy sprawdzić gospodarkę wapniowo-fosforanową. Na mój gust

Nie pamiętam dobrze norm dla takich maluchów, ale wydaje mi się, ze
fosfataza jest podwyższona
pozdrawiam A

przetoka okołoodbytnicza u malucha
preparat na wzrost masy?