Wypadają włosy...

1. Data: 2002-01-02 23:19:46

Temat: Wypadają włosy...
Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 23 lata i zawsze miałem bardzo gęste włosy (w tej chwili też jeszcze są
dość gęste). Ostatnio jednak zauważyłem, że szczególnie przy myciu głowy
bardzo dużo z nich wypada z cebulkami(naprawdę sporo - tak na oko ze 100 / 1
mycie przynajmniej). Od jakiegoś niecałego miesiąca jem codziennie jedną
tabletkę cynku 10mg. Kupiłem też szampon z czarnej rzepy (bo niby wzmacnia
włosy). Wszystko jednak niewiele pomaga. W związku z tym ma prośbę -
poradźcie jak wzmocnić włosy?
A może to normalne, że tyle ich wypada? Czy skrócenie "na krótkiego jeżyka"
pomoże im się wzmocnić?

Bardzo dziękuję za wszelkie porady!

2. Data: 2002-01-03 10:00:33

Temat: Re: Wypadają włosy...
Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem Ci cos stary... ja z tego powodu popadlem w depresje (nie mowie tu o
chwilowym stanie ale o prawdziwej chorobie). Po prostu wypadaja i juz.
Przyczyny? Np. wypadanie androgenne - 2/3 mezczyzn na to cierpi. Dobra rada?
Staraj sie codziennie do tego przyzwyczajac.

Pozdrawiam z lekkim smutkiem,
Krzysiek

3. Data: 2002-01-03 13:35:33

Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "26-latek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
rada?
> Staraj sie codziennie do tego przyzwyczajac.

Łysi też ludzie ale może da się coś z tym zrobić i zapobiec.

4. Data: 2002-01-03 14:18:45

Od: "WishM^^^ ~" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

> Łysi też ludzie ale może da się coś z tym zrobić i zapobiec.

Choć włos jeszcze u mnie gęsty zakola się robią. Też przy myciu wypadały mi
setki włosów, a rano na poduszce można było znaleźć co najmniej
kilkadziesiąt. Postanowiłem samo sobie zaordynować kilka leków :)
zacząłem od ścięcia włosów na krótkiego 'jeżyka', kupiłem wcierkę do włosów
'Radical' codziennie jedna kapsułkę, dwie tabletki wyciągu ze skrzypu
polnego, 1 tabletka magnezu. Już po 2 tygodniach się poprawiło. Włosy
przestały lecieć.
Są jeszcze inne preparaty, podobno dobre, ale drooogie, ze nawet nie pomne;
600zł (?) -jedno pudełeczko.

ps. łysi to ludzie z temperamentem :)

pawel vel WishM
p...@p...onet.pl

5. Data: 2002-01-03 16:40:39

Od: "Marcin 'Hindi'" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw byly malpy (kudlate jak...), potem homo sapiens (tez z czupryna) a
w koncu powstali lysi - to jest poprostu ewolucja
Niektorzy nawet sobie gola bo chca udawac bardziej rozwinietych - ale z tym
trzeba sie urodzic... (ewolucji brzytwa nie przyspieszysz) :))

Buuuuu :((( tez bede lysy :(((((

pozdroofka
Marcin (18 lat - pelna grzywa :) ... jeszcze :( ... )

6. Data: 2002-01-03 18:49:18

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

człowiekowi wypada od 50 do 100 włosów dziennie. szczególnie w trakcie mycia
jak i również po,więc nie widze powodów do obaw. jeśli chcesz wzmocnić wlosy
kup pożądny szampon w aptece tam najlepiej poradzą jakiego używać. Napewno
częste przycinanie włosów w jakimś stopniu je wzmacnia.

Użytkownik Przemo <c...@d...alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a104l9$m43$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2002-01-04 23:22:10

Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WishM^^^ ~" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zacząłem od ścięcia włosów na krótkiego 'jeżyka', kupiłem wcierkę do
włosów
> 'Radical' codziennie jedna kapsułkę,

też kupiłem Radical ale odżywkę do włosów - czy też jest dobra? Pisze, żeby
stosować 2x w tygodniu po myciu włosów (rzecz jasna szamponem Radical ;)
jak wyglądają te kapsułki i jak się je stosuje?

8. Data: 2002-01-05 00:02:35

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

WishM^^^ ~ napisał(a):

> ps. łysi to ludzie z temperamentem :)

Co z tego jak nie wszystkie kobiety łysi pociągają.

--
Kaja

9. Data: 2002-01-05 13:18:59

Od: "WishM^^^ ~" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co z tego jak nie wszystkie kobiety łysi pociągają.

nie każdego faceta pociągają blondynki... komentarz zbędny

pawel vel WishM
p...@p...onet.pl

moze sie przyda
tarczyca