Wypadające włosy!!!

1. Data: 2004-03-20 19:11:31

Temat: Wypadające włosy!!!
Od: "Grażyna Ł." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!! Jestem 50-latką zauważyłam ostatnio że wypadaja mi włosy.Jakie w
miarę skuteczne preparaty na wzmocnienie włosów polecilibyscie mi drodzy
grupowicze. Dodam jeszcze że biorę Euthyrox 50 na niedoczynność tarczycy i
plastry hormonalne Systen Conti. Może te leki mają wpływ na kondycję moich
włosów. Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi.

Pozdrawiam
Grażyna

2. Data: 2004-03-20 19:24:08

Temat: Re: Wypadające włosy!!!
Od: "ren" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna Ł." <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plastry hormonalne Systen Conti. Może te leki mają wpływ na kondycję moich
> włosów. Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi.

wlosy wypadaja od Euthyroxu. tez lecze niedoczynnosc tarczycy i kiedys juz
to przerabialam. dopiero jak lekarz zaleci ci zmniejszenie dawki to
przestana wypadac. ale lepsze to niz operacja.
pzdr
ren

3. Data: 2004-03-20 22:33:34

Temat: Re: Wypadające w3osy!!! (was: Wypadające włosy!!!)
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 20 Mar 2004 20:11:31 +0100, na pl.sci.medycyna, *Grażyna Ł.*
<news:c3i52k$nov$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Witam!!! Jestem 50-latką zauważyłam ostatnio że wypadaja mi włosy.

Przede wszystkim zmień szampon do włosów.

Kaja

Aparat słuchowy
Bakteriofagi co to?
Łóżko wodne - jakie opinie?