Wypełnianie żołądka-odchudzanie. Gdzie?

1. Data: 2004-06-21 07:33:35

Temat: Wypełnianie żołądka-odchudzanie. Gdzie?
Od: "Jacekat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałm niedawno o zabiegach polegających na wprowadzeniu balonu? do
żołądka i wypełnieniu go płynem. Powoduje to zmniejszenie uczycia głodu. Kto
i gdzie wykonuje te zabiegi w Polsce? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam, Jacek

2. Data: 2004-06-21 09:56:23

Temat: Re: Wypełnianie żołądka-odchudzanie. Gdzie?
Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacekat" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Kto
> i gdzie wykonuje te zabiegi w Polsce? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Na przykład w Zabrzu w Klinice Śląskiej Akademii Medycznej przy ulicy
M.Skłodowskiej-Curie na oddziale chirurgii.

3. Data: 2004-06-21 11:47:28

Od: "Jacekat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na przykład w Zabrzu w Klinice Śląskiej Akademii Medycznej przy ulicy
> M.Skłodowskiej-Curie na oddziale chirurgii.
--------Tutaj tylko Bendixy-opaski na żołądek. Jest to zabieg chirurgiczny
lub laparoskopia.
A mnie chodzi o wprowadzenie balonu DO żołądka przez usta, przełyk bez
otwierania jamy brzusznej.
Dziękuję i proszę o dalsze namiary. Jacek

4. Data: 2004-06-21 14:26:58

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otworz sobie strone www.bariatria.pl Tam robia to na pewno.
Pozdrowienia Dino

5. Data: 2004-06-21 16:21:08

Od: "Jacekat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Otworz sobie strone www.bariatria.pl Tam robia to na pewno.
--------O to właśnie mi chodzi! Dziękuję serdecznie. ps. ciekawe czy
zakładanie balonów żolądkowych jest także w Krakowie, jakoś nie mogę
znaleźć..

6. Data: 2004-07-02 16:58:50

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Inne metody odchudzania nie próbowałesz?
Znam łagodniejszy sposób odbierać Czy apetyt. Jak interesuje Ci, to podam
opis tych preparatów naturalnych firmy amerykańskiej Creation's Garden.

Pozdrawiam Istvan

Użytkownik "Qciara" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

"zimno" w nodze
Gdzie bez skierowania?