Wypis kredytu z Ksiegi wieczystej

1. Data: 2005-06-23 07:20:32

Temat: Wypis kredytu z Ksiegi wieczystej
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna procedure wypisywania kredytu hipo z KW? Jakie sa z tym zwiazane
oplaty?

Dziekuje z gory za pomoc,

Adam

2. Data: 2005-06-23 07:26:04

Temat: Re: Wypis kredytu z Ksiegi wieczystej
Od: "MaW" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos zna procedure wypisywania kredytu hipo z KW? Jakie sa z tym
zwiazane
> oplaty?

Idziesz do sądu do wydziału KW, składasz wniosek, wyznaczaja ci termin
odebrania, w tym terminie albo tuz po nim idziesz, odbierasz, wsio. Opłaty -
pewnie jakies 5-6 zł za strone wypisu płatne w znaczkach opłaty sądowej

MaW

3. Data: 2005-06-23 11:41:25

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaW" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Opłaty -
> pewnie jakies 5-6 zł za strone wypisu płatne w znaczkach opłaty sądowej

Wypis z KW w Warszawie kosztuje 30 zł niezależnie od długości, ale coś mi
się tak zdaje, że autorce pytania chodzi o wykreślenie wpisu o kredycie w IV
dziale KW.
--
Joanna http://jduszczynska.republika.pl/ankieta.htm
Bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Potrzebna mi jest ona do napisania

4. Data: 2005-06-23 12:02:37

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> się tak zdaje, że autorce pytania chodzi o wykreślenie wpisu o kredycie w

A, faktycznie. Z tego co słyszałem takie same jak przy wpisie :-(

MaW

5. Data: 2005-06-24 20:22:11

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> Czy ktos zna procedure wypisywania kredytu hipo z KW? Jakie sa z tym zwiazane
> oplaty?

Jeśli masz na myśli wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej to cytuję z:

http://www.nieruchomosci.pl/wysokosc_wpisow/nierucho
mosci.php?nr=9

§ 36. Od wniosku o wykreślenie praw, od których należy się wpis stosunkowy lub stały,
pobiera się połowę wpisu, jaki uiszcza się od wpisu tych praw.
--
Slaw

Jak usunac zapach z koldry puchowej?
1 czy 2 agregaty = plusy i minusy