Wypoczynki firmy FLAIR

1. Data: 2005-06-21 09:09:33

Temat: Wypoczynki firmy FLAIR
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

Chcialem zasiegnac opini odnosnie jakosci trwalosci i solidnosci wypoczynkow
produkowanych przez firme FLAIR www.flair.pl
Jezeli ktos takowe uzytkuje to moze mi podpowie jeszcze jaki bedzie
najlepszy material obiciowy (cena/wytrzymalosc/jakosc

pozdr.

2. Data: 2005-06-22 08:49:21

Temat: Re: Wypoczynki firmy FLAIR
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany nikt nie ma ich mebli co jest ???

3. Data: 2005-06-22 09:36:32

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Rany nikt nie ma ich mebli co jest ???

No ja mam. Wersalka plus dwa fotele. Wersalka inna niż wszystkie bo głęboka,
siedzi się jak na fotelu. Mam ją dwa lata, mąz już kilka razy naprawiał
mechanizm składający. I sam zakup - zamówiony komplet miał być po 4-6
tygodniach, czekałam aż 3 miesiące. Aha i poduszki miłay byc w kontrastowym
kolorze - przyszły w takim samym. Dziś myślę że to nawet dobrze.Materiał z
takich typu zamszowych gdzie włos się różnie układa, choć tkanina nie ma
włosa ale powstają takie ciemniejsze i jasniejsze plamy jak się ręką
dotknie. Na fotelach to jeszcze ujdzie, na wersalce gdzie powierzchnia jest
większa musi być narzuta. Inaczej wygląda jak wyświechtane. Choć sam
materiał czyści się dość dobrze. Ja w sklepie wybierałam go pod kątem
koloru, faktury trochę mniej, choć zależało mi na bardziej nowoczesnym.

Kasia

odstepne ??
Jakie formalności przy adaptacji strychu?
Czy znacie jakąś zmywarkę do zabudowy o wysokości 78 cm
Szukam wykładziny dywanowej PINIE!!
Sprzdam dom PINIE przy Puszczy Kampinowskiej