Wyrównywanie podłogi

1. Data: 2007-03-24 07:41:33

Temat: Wyrównywanie podłogi
Od: "achtel" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem ze strasznie krzywą podłogą (spad na długości ok. 3m wynosi 3
cm).
Bardzo chciałbym przed położeniem paneli wyrównać ją.
Budynek w jakim znajduje się mieszkanie jest z lat 30. ubiegłego wieku, wiec
pod gumolitem jest płyta paździeżowa, a pod nią strop drewniany.
Co po zerwaniu gumolitu i płyt paździeżowych można zrobić z tą podłogą?
(zastosowanie wylewki samopoziomującej raczej nie wchodzi w gre z racji
wielkości pokoji)

2. Data: 2007-03-24 12:16:11

Temat: Re: Wyrównywanie podłogi
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

achtel napisał(a):
> [...]
> Co po zerwaniu gumolitu i płyt paździeżowych można zrobić z tą podłogą?
> (zastosowanie wylewki samopoziomującej raczej nie wchodzi w gre z racji

Położyć płyty OSB

Pozdrawiam
Krzysiek

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2007-03-24 15:35:49

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Położyć płyty OSB
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek

Na legarach oczywiście...spokojnie da sie wyrównać...a w wolna przestrzeń
nasypać jakiegos granulatu z wełny mineralnej i dać folię

Marek

4. Data: 2007-03-24 22:55:47

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"achtel" <t...@g...pl> wrote in

> Mam problem ze strasznie krzywą podłogą (spad na długości ok. 3m
> wynosi 3 cm).

Phi, fakt ze na sropie kleina, ale na 5 metrach mialem z 7 cm ;-)

> Bardzo chciałbym przed położeniem paneli wyrównać ją.

Legary, pomiedzy styropian, na wierzch OSB i a to panele.

e-Shrek

5. Data: 2007-03-26 06:12:35

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Ja się podłączę do tematu, tyle, że ja mam zrobione byle jak wylewki w paru
miejscach. Po prostu poprzedni właściciele planowali kłaść na podłogi kafle
i specjalnie sie nie przykladali do gładkości tych wylewek. Ja natomiast
planuję położyć wykładziny pcv i też zastanawiam się co z tym zrobić. Na oko
patrząc nawiększe "dziury" mają około 1 cm głębokości. Czym to wyrównać?
Jakie masy, kleje, zaprawy?

P.S. Przy okazji zapytam jeszcze co można położyć pod wykładzine pcv, żeby
nie lężała ona na gołym betonie?

Pozdrawiam!

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

Glassfire - za i przeciw?
nagrzewanie się żarówki energooszczędnej
przestrzeń między szafkami w kuchni
złota farbka do skóry??
[pyt] posciel puchowa