Wystawa haftu- zdjęcia

1. Data: 2005-03-06 15:28:28

Temat: Wystawa haftu- zdjęcia
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wrzuciłam trochę zdjęć z wystawy:
http://szpilka.neostrada.pl/wystawa_dmc_2005/
Strona robiona na szybko i zdjęcia nie całkiem przebrane, więc jakość
taka sobie, ale kto chce, może zobaczyć _już_ ;)
Kto się wybiera na wystawę i chce mieć niespodziankę, niech lepiej nie
zagląda ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-03-06 18:51:50

Temat: Re: Wystawa haftu- zdjęcia
Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:
> [...]
> taka sobie, ale kto chce, może zobaczyć _już_ ;)
> Kto się wybiera na wystawę i chce mieć niespodziankę, niech lepiej nie

Dzięki Julka,obejrzałam, bo wystawy nie zobaczę :( Szczególnie podobała
mi sie seria obrazków z roślinami (kwiaty i zioła jakieś chyba) - ale
one chyba nie xxx tylko raczej płaski haft. Oświeć mnie w tej kwestii :)

--
Pozdrowionka
gablo

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=gablo&Ru
brID=47750

1. Data: 2005-03-06 19:35:31

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:

> Dzięki Julka,obejrzałam, bo wystawy nie zobaczę :( Szczególnie podobała
> mi sie seria obrazków z roślinami (kwiaty i zioła jakieś chyba) - ale
> one chyba nie xxx tylko raczej płaski haft. Oświeć mnie w tej kwestii :)

Jeśli chodzi Ci o te:
http://szpilka.neostrada.pl/wystawa_dmc_2005/strony/
P1010068.htm
to to są krzyżyki, ale robione muliną lnianą (czyli super extra nowość
DMC, co to już zakupiłam i bedę testować ;) ) Mnie się też podobają, a
co do muliny, to na razie mogę powiedzieć tyle, że w dotyku jest nieco
twarda i jakby "krucha", jeszcze nie wiem, jak się sprawuje w szyciu,
ale efekt jest rzeczywiście bardzo ładny. W przeciwieństwie do bawełny
obrazki są całkowicie matowe i w odcieniach "ekologicznych", tzn.
troszkę takie spatynowane. Kolory mają numerację taką samą jak normalna
mulina, ale z literką L na początku, w pasemku jest normalne 8m i 6
nitek (zawartość pudełeczek wzudzała sporo emocji, bo nie dało się
wyczytać, ile jest w środku ;) ). Sprzedawane toto było w zestawach po
12 pasemek (różne kolory) + wzorki (nie było opcji "na sztuki", nie
wiem, czy w ogóle istnieją już inne kolory). Jak na mój gust może to być
naprawdę strzał w 10, bo efekt jest ciekawy i może się fajnie
prezentować w nowoczesnych wnętrzach, gdzie nie każdy obrazek pasuje :)
Co do szycia, jeszcze nie próbowałam, jak spróbuję, to napiszę, czy to
działa ;)
Z nowości, a raczej nowych mód, pojawiło się sporo koralików w
obrazkach, rozmaite dodatki (np. miniaturowe sztućce- do wypatrzenia na
zdjęciach) i dość sporo obrazków nie do końca krzyżykowych (tzn. właśnie
koraliki, petit point, long stitch, fragmenty haftowanej tkaniny
naszywane na obrazek, wykorzystanie luźnych nitek), generalnie przyszła
moda na urozmaicenia.
Co do organizacji, to niestety jak zwykle byla taka sobie, ale
powiedzmy, że dało sie przeżyć ;)
Oprócz tego mocno reklamowano hardanger (na zdjęciach są między innymi
serwety i aniołki Doroty :) ) i oczywiście nici do niego (potwornie
drogie), ale jeśli chodzi o hardangerowe wzory, to było raczej ubogo.
W ogóle były niesamowite tłumy, aż się zdziwiłam, że tyle ludzi w
okolicy wyszywa ;)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-03-07 16:00:25

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za obszerne wyjaśnienia. Bardzo jestem ciekawa, jak się
wyszywa tą lnianą muliną. Lubię takie "spatynowane", jak napisałaś,
kolorki, a przede wszystkim niesamowicie podobają mi się te wzory. Jak
już coś zrobisz, to podziel się wrażeniami, dobrze? Szkoda, że ta
wystawa tak daleko ode mnie, bo chyba skusiłyby mnie te nowości. :)

1. Data: 2005-03-08 09:44:17

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mnie bardzo podoba sie ten obrazek:

http://szpilka.neostrada.pl/wystawa_dmc_2005/strony/
P1010102.htm

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)