album na 7ya

1. Data: 2005-03-06 15:31:12

Temat: album na 7ya
Od: "urszula" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

założyłam album na 7ya i miałam ogromne chęci jednak okazało się to dla mnie
za "skomplokowane"Udało się umieścić zdjęcia ale wysiadłam kiedy
strwierdziłam,że zdjęcia się powtarzają.Stwierdzam iż sama instrukacja z FAQ
mi nie wystarczy {to nie jest do samouczków internetowych} Bardzo przepraszam
te osoby,które otworzą mój spapranu album.Pozdrawiam i przepraszam

1. Data: 2005-03-06 16:19:46

Temat: Re: album na 7ya
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jakiś link??

Aga

1. Data: 2005-03-06 18:10:12

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc Uleczka,

czy to jest ten albumik?
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=URSZULA&
RubrID=74257

Przygotowalam cos dla ciebie

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=69354

Zdjecia 1,2 i 3 pokazuja jak ja wstawiam nowe zdjecia
zdjecie1. klikam na kamere
zdjecie2. 1. Wybieram zdjecie do wstawienia
2. klikam zapisz (albo cos w tym stylu)
zdjecie3. 1. Tutaj wpisz tytul albo numer strony
2. Nacijnij tutaj
3. Nastepnie tam gdzie wskazuje zielona strzalka, aby wstawic
kolejne zdjecie

Zdjecie 4 pokazuje jak usunac juz wstawione zdjecie.

Nie wiem czy jest jakis lepszy sposob, z checia moglabym tez sie doszkolic
od kogos kto ma wiecej doswiadczenia.

Pozdrowienia
ikorek

1. Data: 2005-03-06 21:23:02

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zdjecie 4 pokazuje jak usunac juz wstawione zdjecie.
>
> Nie wiem czy jest jakis lepszy sposob, z checia moglabym tez sie doszkolic

Już połapałam się i dzięki za pomoc.Zapraszam do oglądania.Narazie szydełko a
potem reszta.Mam nadzieję iż będzie się podobało.

1. Data: 2005-03-07 06:18:01

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Już połapałam się i dzięki za pomoc.Zapraszam do oglądania.Narazie szydełko
> potem reszta.Mam nadzieję iż będzie się podobało.

Zapomniałąm podać linkhttp://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=742
58ale
było już pózno.

1. Data: 2005-03-07 08:05:31

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Danke!

Bardzo fajny albumik. Tylko gdzie sie podzial tetn zajac z okladki?

Pozdrowienia
ikorek

1. Data: 2005-03-07 09:25:43

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Danke!
>
> Bardzo fajny albumik. Tylko gdzie sie podzial tetn zajac z okladki?
>
> Pozdrowienia
> ikorek

to jest numer 36 i tylko opis po niemiecku

1. Data: 2005-03-07 09:27:26

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> to jest numer 36 i tylko opis po niemiecku

schematy nr 10

Wystawa haftu- zdjęcia
[Białystok przypomnienie] wystawa DMC
Motyle prosba o strony