Wystawa w Muzeum Etnograficznym w Warszawie

1. Data: 2004-03-29 10:01:22

Temat: Wystawa w Muzeum Etnograficznym w Warszawie
Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

byłam na warsztatch pisankarskich i wystawie rękodzieła. W tym miejscu
wielkie dzięki dla osoby, która wrzuciła info na grupę o tym wydarzeniu
(niestety nie pamiętam kto to był).
Na warsztatach (w sobotę) można było nauczyć się kilku technik (tych
bardziej tradycyjnych) zdobienia jajek; były dobrze zorganizowane i
przeprowadzone - polecam na przyszły rok.
Wystawa odbyła się w niedzielę i można było zobaczyć na niej różności -
piękności, m.in. pisanki, palmy, rzeźby w drzewie, wyplatanki ze słomy,
malarstwo na szkle, garncarstwo, wycinanki i to co myślę najbardziej nas
interesuje - frywolitki, robótki szydełkowe, tkactwo dwuosnowe, a nawet
haft krzyżykowy. Pomysłów i inspiracji nie sposób wyliczyć - warto było!

Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-03-29 10:05:10

Temat: Re: Wystawa w Muzeum Etnograficznym w Warszawie
Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malarstwo na szkle, garncarstwo, wycinanki i to co myślę najbardziej nas
> interesuje - frywolitki, robótki szydełkowe, tkactwo dwuosnowe, a nawet

A-ha, zapomniałam wspomnieć o przepięknym hafcie płaskim, czy kolorowym jak
kto woli, ale pewnie nie tylko o tym, bo naprawdę eksponatów było dużo, a
jeden piękniejszy od drugiego

--
Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-03-29 13:09:09

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie można zobaczyć w necie te cuda(szczególnie ten płaski)
haft....?Aramis
http://uk.geocities.com/alistair_mccall/wojtek.html
http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidey.h
tml

1. Data: 2004-03-30 20:31:19

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie można zobaczyć w necie te cuda(szczególnie ten płaski)
> haft....?Aramis

na wystawie...
Podobno takowe odbywają się co rokw Muzeum Etnograficznym w Warszawie

Jak uda mi się gdzieś usadowić w sieci zdjęcia z wystawy tegorocznej, to dam
znać

Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-03-31 08:03:21

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na wystawie...
> Podobno takowe odbywają się co rokw Muzeum Etnograficznym w Warszawie

nawet dwa razy do roku - przed Bożym Narodzeniem i przed Wielkanocą. przed
BN organizowane są warsztaty ozdób choinkowych.
kragmel - etnograf :-)

1. Data: 2004-04-01 16:16:23

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki Panie etnografie! A mogę zapytać Pana o hafty? Aramis

Użytkownik "kragmel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> nawet dwa razy do roku - przed Bożym Narodzeniem i przed Wielkanocą. przed
> BN organizowane są warsztaty ozdób choinkowych.

wystawa - mnie się podobała
Pasmanteria na Kolejowej (W-wa)
[Inne}Ciekawostki i inspiracje na Allegro
krzywe domki
[szydelko] teatrzyk lalkowy