wystawa - mnie się podobała

1. Data: 2004-03-29 08:26:45

Temat: wystawa - mnie się podobała
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wrażenia po obejrzeniu wystawy DMC są pozytywne.
Uważam, że warto obejrzeć. :-)
Prac sporo, ładnie zrobionych, na różnych materiałach
i różną techniką.
Nawet podejrzewałam, że te drobniutkie krzyżyki na
szarym płótnie to robota maszynowa,
ale pani z wystawy zaręczała iż wszystkie prace to robota ręczna.
Stoisko, gdzie coś sprzedawali było tak oblegane,
że nawet nie próbowałam się tam dostać i podobno drogo.

Miło mi było spotkać się z tymi osobami, które już znałam
i poznać nowe.
I frywolitkować można było się pouczyć - dzięki Gosi :-)
Fajnie było :-)

pozdrawiam Krycha