Wystawic dabrowke?

31. Data: 2003-06-04 12:58:12

Temat: Re: Wystawic dabrowke?
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:bbkpf9$cae$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Cieszę się. Napisz kiedy będziesz, to wyjdę na granicę.
> Zawiozę Cię do Ogrodu Marzeń, a potem na moją działkę, żebyś sobie coś
wybrał.
> Nie zapomnij Cornusa ;-)))
>
> Majka

Chcialaby dusza do raju! To tylko moje pobozne zyczenia. Za dwa tygodnie
przyjezdza do znajomych ich znajomy ze Szczecina i zamierzam poprosic o
kupno kilku roslin. Jesli da sie namowic, to podam przez (nie)znajomego cos
dla Ciebie. Co to mialo byc? Herforder pils, westfalska szynka i puszkowany
jarmuz... cos zapomnialem?

Irek

32. Data: 2003-06-04 13:53:03

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał >
> [...]

> dla Ciebie. Co to mialo byc? Herforder pils, westfalska szynka i puszkowany
A czy ten (nie)znajomy zna się troszkę na roślinach i wie gdzie je kupić? Może
niech do mnie zadzwoni. Telefon podam Ci na priva.
Pils do organizmu przyjmuję, ale malutki cornusik byłby jeszcze lepszy. Nie
wiem co to 'onoklee'.
A buzi to też nieznajomemu? On Ci potem przekaże ("Daj mu w mordę, ja Ci potem
oddam") ;-))
Majka

33. Data: 2003-06-04 20:07:21

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> Tego najbardziej oficjalnego.

Ha! Jednego tylko zamówiłeś? :)

> Za buzie Inki, to ja jeszcze doloze.

A to się dogadujcie, mnie nic do tego...

G.
--
Pewien długowłosy rockowy muzyk
Przyjechał na koncert z zespołem do Tuluzy

34. Data: 2003-06-06 05:50:56

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łeeee:( trochę za daleko:( 120km:(
Pozdr.
Rene
Użytkownik "MT" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jesli sa chetni na dabrówke z okolic W-wy (raczej wschodnia czesc) to
> chetnie sie podziele bo mam sporo!!!
> Z pozdrowieniami
> Monika
> P.S. Piszcie na priv. m...@p...onet.pl