Wyszczuplający krem drenujący Vichy

1. Data: 2005-04-20 19:35:18

Temat: Wyszczuplający krem drenujący Vichy
Od: "Marta " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio dostałam próbkę "wyszczuplającego kremu drenującego Liposyne Vichy".
Po drugim dniu miałam strasznie "ściągniętą" skórę na udzie, do tego stopnia,
że każdy ruch, który mógł napinać skórę w tym miejscu powodował ból. I trwało
to ze cztery dni. Teraz nie wiem, czy to wina kremu (na skórze nie mam
żadnych otarć, zranień, nic) czy mam gdzieś indziej szukać przyczyn. A może
należ go stosować raz w tygodniu? Macie jakieś doświadczenia?

Dzięki

Marta

1. Data: 2005-04-20 19:58:20

Temat: Re: Wyszczuplający krem drenujący Vichy
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnych otarć, zranień, nic) czy mam gdzieś indziej szukać przyczyn. A może
> należ go stosować raz w tygodniu? Macie jakieś doświadczenia?

Mialam rowniez calkiem niedawno probke tegoz kosmetyku i zadnych, chocby
podobnych objawow nie zauwazylam. Uzywalam go codziennie (szkoda ze tak
szybko sie skonczyl...) i bylo wszystko OK.
pozdr
femme

1. Data: 2005-04-20 21:08:09

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialam rowniez calkiem niedawno probke tegoz kosmetyku i zadnych, chocby
> podobnych objawow nie zauwazylam.

Mnie też się nic nie działo. No właśnie NIC, a miało być tak pięknie.
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2005-04-20 21:29:17

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie też się nic nie działo. No właśnie NIC, a miało być tak pięknie.

Oj tak...zeby te wszystkie cudowne kosmetyki dzialaly tak, jak obiecuja
w reklamach...eeeh...

femme

podstawowe zasady pielegnacji cery (glownie twarz)
[wroc] w kwestii poniedziałkowego spotkania
cera naczynkowa a kosmetyczka
Zamiar
Tusz podkręcajacy rzęsy