XL's Hyde Park

51. Data: 2008-01-21 19:51:22

Temat: Re: XL's Hyde Park
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 20:51:12 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> kobiet.

> Pęknie?

Aha.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

52. Data: 2008-01-21 20:36:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Haha. Później to one same triumfują :) I jadą na tym tryumfie do
> przodu dopóki go starczy ;P

One muszą wmówić sobie że to łzy szczęścia i triumfu żeby jechać dalej... ;P

53. Data: 2008-01-21 20:42:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 20:38:01 +0100, Aicha napisał(a):

> Haha. Później to one same triumfują :) I jadą na tym tryumfie do
> przodu dopóki go starczy ;P

Kiedy się Triumf nagle zatrzyma, to się leci przez głowę - bywa.
Ale to nie dotyczy jedynie "złych" kobiet, to taka zwykła, ludzka
przypadłość. ;-)

54. Data: 2008-01-21 22:16:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> One muszą wmówić sobie że to łzy szczęścia i triumfu żeby jechać
> dalej... ;P

No przeca pisałam, że nie płaczą ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

55. Data: 2008-01-21 22:19:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Kiedy się Triumf nagle zatrzyma, to się leci przez głowę - bywa.
> Ale to nie dotyczy jedynie "złych" kobiet, to taka zwykła, ludzka
> przypadłość. ;-)

Triumf się nie zatrzymuje. Trzeba na niego ciężko zapracować. Im
ciężej, tym dłużej potem niesie :) A potem pracuje się na następny. I
tak aż do udeptania ziemi na grobie przeciwnika ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

56. Data: 2008-01-21 22:20:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:19:26 +0100, Aicha napisał(a):

> Triumf się nie zatrzymuje. Trzeba na niego ciężko zapracować. Im
> ciężej, tym dłużej potem niesie :) A potem pracuje się na następny. I
> tak aż do udeptania ziemi na grobie przeciwnika ;)))

Ale ja tylko o koniu sąsiada - to takie czarne, przebiegłe, złośliwe
półdiablę ;-P

57. Data: 2008-01-21 22:32:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przeca pisałam, że nie płaczą ;P

Przecież nie nazwiemy tych kilku uronionych
nad sobą łez od razu płaczem -prawda? ;P

58. Data: 2008-01-21 22:34:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja tylko o koniu sąsiada - to takie czarne, przebiegłe, złośliwe
> półdiablę ;-P

Daj mu odemnie marchewkę to cię ponieeeeesieeeeeeeee......! ;)

59. Data: 2008-01-21 22:34:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja tylko o koniu sąsiada - to takie czarne, przebiegłe, złośliwe
> półdiablę ;-P

Takiego Triumfa nie można zamęczać :)

--
Pozdrawiam - Aicha

60. Data: 2008-01-21 22:36:54

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:34:11 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Daj mu odemnie marchewkę to cię ponieeeeesieeeeeeeee......! ;)

...i nagle zatrzyma, wiem ;-P
Nie ma głupich :-DDD
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,
byle było mądrze :-P

swojskie klimaty
Jak odzyskać swój cień?
Bez tematu