XL's Hyde Park

61. Data: 2008-01-21 22:37:48

Temat: Re: XL's Hyde Park
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:34:19 +0100, Aicha napisał(a):

> następny.
>
> Takiego Triumfa nie można zamęczać :)

A bo to on się da zamęczyć? - spryciarz jest :-D
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

62. Data: 2008-01-21 23:25:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma głupich :-DDD

chciałbym

63. Data: 2008-01-22 19:28:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 03:10:44 +0100, Alibaba napisał(a):

> [...]
prawdopodobnym) rozszerzeniem na wszelkie zawody nauczające i lekarzy oraz urzędników
państwowych.
po co im żona??? I ona wraz z gromadą dzieci na utrzymaniu parafii??? - jeszcze
czego!"

> Lepsze jest molestowanie siebie i innych zwlaszcza dzieci?

Głupim zbiegiem okoliczności ;-P statystyczny "molestowacz" to po prostu
człowiek - to, czym zajmuje sie poza molestowaniem, nie ma znaczenia dla
tej statystyki.

> Masturbacja to bardzo samolubne zajęcie.

Ty to masz chyba problem... ale po co zaraz szukać go u innych?
Się masturbuj albo nie. Innym też pozwól, nie bydź taki samolubny ;-P

> Z tego co widze ksieza prawoslawni mogą zawierac zwiazki i jakos nie
> stanowi to problemu

Oglądałeś może serial "U Pana Boga za piecem"? - chodzi o dialog księżula z
popem na temat remontów ich świątyń, gdzie fakt ślimaczenia się remontu
cerkwi komentuje ksiądz: "A ty remontu od trzech lat skończyć nie możesz.
Głupoty ci jakieś po głowie chodzą, czy co?"
;-P

> byc moze ze jest to raczej mniajszosc w porownaniu
> z kosciolem katolickim.

W Polsce na pewno. Ale z drugiej strony - gdyby popom głupoty po głowie nie
chodziły i bardziej zajęliby sie pracą nad wiernymi, nnno ttto - wiernych
mogliby zmobilizować do liczebnego wzmocnienia się, a jest właśnie dobry
czas po temu, bo katolicy równo z prawosławnymi teraz dzieci mieć nie
bardzo chcą :-D

> Z tego co pisze w biblii to celibat powinien
> byc wlasnym wyborem.

Póki co - nie może być własnym, bo rzadko zdarzają sie tak wartościowe
jednostki, aby same sobie potrafiły narzucic tak wielkie poświęcenie, a
jeszcze mniej takich, co w nim wytrwają. Zdarzają się tacy, i owszem, ale
im nakaz celibatu akurat różnicy nie czyni. A jeśli i ci słabsi chcą być
kapłanami, to niestety, trzeba im pomóc w wytrwaniu w postanowieniach...
A Biblii nie interpretuj - są inni specjalnie od tego, a i oni mają niezły
kłopot, bo ilość przekazów i ich przekładów oraz wskutek tego powstałych
przekłamań po drodze była tak duża, że dokopać się do pra-prawdy trudno.

--

swojskie klimaty
Jak odzyskać swój cień?
Bez tematu