(XXX) Thea Gouverneur - poszukuję statków

1. Data: 2004-05-27 06:34:41

Temat: (XXX) Thea Gouverneur - poszukuję statków
Od: "Agnieszka" <a...@c...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak dokładnie to schematów do Sail'85, '90, '95, '2000. Kolega zapalony
żeglarz gdzieś takie zobaczył i molestuje mnie o wydzierganie mu któregoś z
nich. Problem w tym, że nie mam żadnego schematu. Pamiętam, że widziałam 2 na
7ya.ru ale były bardzo nieczytelne i brak było listy kolorów.
Znalazłam obrazki na tej stronie www.charmant.nl/store/nl/dept_7.html ale nie
można ich obejrzeć z bliska - pojawia mi się komunikat "błąd na stronie".
Jeżeli ktoś może mnie poratować wyraźnymi schematami to będę BARDZO WDZIĘCZNA :-
)) i z góry Wszystkim dziękuję.

Ps. Na wszelkie posty po godzinie 16.00 odpowiadam dopiero na następny dzień,
ponieważ dostęp do netu mam tylko w pracy.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Agnieszka z coraz bardziej słonecznego i cielputkiego Wrocławia

1. Data: 2004-08-12 09:44:10

Temat: Re: (XXX) Thea Gouverneur - poszukuję statków
Od: "Martyna Górniak" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@c...wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> ponieważ dostęp do netu mam tylko w pracy.
>
> Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
> Agnieszka z coraz bardziej słonecznego i cielputkiego Wrocławia

Droga Agnieszko,

jeśli udało ci się dostać jakieś wzory z żaglowcami, to czy mogłabyś mnie
również poratować?
szukam już żaglowców od pewnego czasu ale z marnym skutkiem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Marti
(Warszawa)
m...@g...pl