YR-czy możliwa reklamacja?

1. Data: 2003-07-17 13:35:09

Temat: YR-czy możliwa reklamacja?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie otrzymałam paczuszkę z YR niestety ta plażowa torba nie jest
taka, jaką się spodziewałam otrzymać Na zdjęciu była ładniejsza A
poza tym, zamówiłam 2 toniki Bio-calmille w cenie 1. I jeden tonik był
chyba źle domknięty, bo wylała się ponad 1/3 zawartości Czy mogę to
reklamować? Zadzwonić do YR i czy przyślą mi nowy?? Miałyście podobną
sytuację? Co zrobić, bo przyznam się, że z niecierpliwością czekałam na
paczkę a tu takie rozczarowanie... Nie taka torba jak myślałam i
jeszcze ten rozlany tonik

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-17 13:44:13

Temat: Re: YR-czy możliwa reklamacja?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sytuację? Co zrobić, bo przyznam się, że z niecierpliwością czekałam na
> paczkę a tu takie rozczarowanie... Nie taka torba jak myślałam i

witam
zawsze mozna spróbowac,osobiście nie korzytam z tej formy zakupów a co do
torby to pewnie gdzies z boku małą czcionką było napisane ,żę produkt nie
koniecznie jest taki jak na zdjęciu.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-07-17 13:56:28

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

to że torba nie jest taka jak sobie wymarzylas to juz trudno, tego na pewno
nie wymienia, ale co do toniku to jest szansa ze cos z tym zrobia. Najlepiej
bedzie jak zadzwonisz i powiesz co i jak, ze tonik sie wylal. Mozliwe ze np
do nastepnej przesylki dolacza Ci cos 'w rekompensacie' za strate toniku :)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-07-17 14:13:57

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> zawsze mozna spróbowac,osobiście nie korzytam z tej formy zakupów a co do
> torby to pewnie gdzies z boku małą czcionką było napisane ,żę produkt nie
> koniecznie jest taki jak na zdjęciu.

Rzecz gustu.
Mnie sie torba srednio podoba, ale i na zdjeciu nie podobala mi sie za
bardzo. IMO na zdjeciu wyglada tak samo jak w realu, moze troszke kolor
mocniejszy, ale to juz raczej kwestia jakosci druku katalogu. Wzielam bo za
darmo i bede jej uzywac na zakupy.

mag.
(zadowolona ze swojej przesylki)

1. Data: 2003-07-17 15:12:07

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aneczka" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> sytuację? Co zrobić, bo przyznam się, że z niecierpliwością czekałam na
> paczkę a tu takie rozczarowanie... Nie taka torba jak myślałam i

Nie znam przepisow w temacie jakie obowiazuja w Polsce, ale one sa podobne
wszwdzie. A wiec do tygodnia mozna rzeczy zwracac, moga nie pasowac, nie
podobac sie itd, a wiec masz szanse
druga sprawa, to normalna reklamacja, uszkodzony towar!Najlepiej zadzwon i
dowiesz sie jak oni to widza. Powodzenia
Ilona

1. Data: 2003-07-17 17:10:04

Temat: Odp: YR-czy możliwa reklamacja?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i zadzwoniłam:-) Torbę nawet nie chciałam reklamować, bo nie było co
reklamować. W końcu ją dodają gratis, więc nie ma co narzekać:-)
Chodziło mi o to, że na zdjęciu wyglądała jakby materiał był taki
sztywny, a w rzeczywistości to cienki materiał, taki pognieciony. I jak
torba nie jest w pełni zapakowana, to nie wygląda za ciekawie. A
myślałam, że taka sztywna, że będzie można w niej nosić kilka rzeczy...

Ale o toniku opowiedziałam i pani poewioedziała, że mi prześlą jeszcze
jeden:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-17 17:35:04

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale o toniku opowiedziałam i pani poewioedziała, że mi prześlą jeszcze
> jeden:-)

Hehehe, fajnie ;-D W sumie tego to sie nie spodziewalam, ale dobrze to
swiadczy o YR, poza tym panie przy telefonach sa mile i nie ma stracha kiedy
sie do nich dzwoni z takimi problemami :)
No to teraz masz 2 i 3/4 toniku (zreszta bardzo dobrego :))) )

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-07-17 17:59:43

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stracha kiedy
> sie do nich dzwoni z takimi problemami :)
> No to teraz masz 2 i 3/4 toniku (zreszta bardzo dobrego :))) )

powiem Ci, że ja też bym o tym nie pomyślała, ale kiedyś czytałam na
stronie wizaż i ktoś opisywał, że przez pomyłkę dostał niepełną butelkę
chyba jakiś perfum i po rozmowie telefonicznej otrzymał nowe
opakowanie:-) Dlatego pomyślałam, że zaryzykuję. Stwierdziłam, że
przecież pani mnie nie zje:-))) No i dobrze zrobiłam... Pani zobaczyła,
że w zeszłym tygodniu faktycznie zamówiłam ów tonik i powiedział, że
wyśle mi jeszcze jeden. Zresztą oni muszą dbać o klienta, ich ten jeden
tonik nie doprowadzi do bankructwa:-)), zresztą pewnie liczą się z
takimi kosztami. A jednak klienta odmowa wysłania nowego kosmetyku
mogłaby zrazić...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-17 19:23:36

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> a co do
> torby to pewnie gdzies z boku małą czcionką było napisane ,żę produkt nie
> koniecznie jest taki jak na zdjęciu.

Ty mi nie przypominaj. Jak jakis czas temu prezentem "sklepowym" byl
zegarek, to padlam jak go odpakowalam... na zdjeciu bylo takie zakrecone
okragle cos, a prawdziwy zegarek taki, jaki na bazarze za 5zl mozna
kupic, tyle ze z napisem Yves Rocher. Od tego czasu nie wierze w ich
prezenty :(

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-18 08:09:25

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> właśnie otrzymałam paczuszkę z YR (...)
>
> pozdrawiam serdecznie
> Ania z Wrocławia

Aneczko,
przeciez mozesz zamowienia "wysylkowe" realizowac w sklepie! mozesz sobie
wtedy spokojnie poogladac prezent i nie bedzie rozczarowania - ba, czasem
mozna sobie wymienic prezent na taki ktory bedzie Ci odpowiadal. Dodatkowo
nie musisz tak dlugo czekac na przesylke i jeszcze za nia placic (jesli
zamawiasz na mniej niz 100,-). Ja tak robie - to bardziej ekonomiczne :-) No
chyba ze mimo wszystko wolisz paczke z niespodzianka ;-) albo nie po drodze
Ci do sklepu / nie masz czasu / inne.

Pozdrawiam, zyczac udanych zakupow :)

A.

lakier do paznokci NIVEA