YR - karta, katalog?

From: "asia" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: YR - karta, katalog?
Date: Thu, 13 Mar 2003 12:41:32 +0100

witajcie :)
mam pytanie dotyczące firmy Yves Rocher.
Od kilku tygodni mam karte stalego klienta. Zbieram pieczątki itp.
YR ma często róznego rodzaju przeceny i z tego co sie orientuje część z nich
jest adresowana do wszystkich klientów a część tylko do posiadaczy kart. Czy
mam racje?
czy - jeśli posiadam taka karte - moge spodziewać sie że bede otrzymywać
jakies katalogi lub oferty poczta?

czy któraś z Was zamawia YR wysyłkowo ? czy to ze mam karte uprawnia mnie do
zamawiania wysyłkowo?

mam katalog ale jest on bez cen i bez mozliwosci zamowienia...

jak widać z powyższego mam ogólny mętlik...bardzo prosze o rozplątanie moich
wątpliwości :)

Asia