YR - podrobka i troche rozczarowanie

1. Data: 2002-12-19 13:04:44

Temat: YR - podrobka i troche rozczarowanie
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis bede krytyczna w stosunku do YR.
Ostatnio napisalam kilka cieplych slow o Neblinie (co podtrzymuje), ale
powachalam dzis Shafali i odnioslam wrazenie, ze zadziwiajaco podobnie do
Amarige Givenchy (notabene jedne z moich ulubionych perfum).

A fe, nieladnie tak podrabiac :((( A moze nie mam racji ? Odniosl ktos podobne
wrazenie ?

Kasia M.

1. Data: 2002-12-19 13:27:14

Temat: Re: YR - podrobka i troche rozczarowanie
Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Amarige Givenchy (notabene jedne z moich ulubionych perfum).
>
> A fe, nieladnie tak podrabiac :((( A moze nie mam racji ? Odniosl ktos

Ja nie odnioslam takiego wrazenia (Amarige to rowniez "moje" perfumy).
Natomiast Neblina pachnie mi prawie 100% jak Angel.

Wydaje mi sie ze liczne firmy powielaja popularne w danym sezonie nuty
zapachowe i dodaja cos od siebie. Kiedys wszystko pachnialo wanilia, potem
arbuzem jak Sunflowers. Nie wydaje mi sie jednak ze to jest podrabianie,
tylko podazanie za trendami - to tak, jak teraz wszyscy produkuja damskie
buty z czubami

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-12-19 13:27:14

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-19 13:27:20

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-19 14:17:26

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko podazanie za trendami - to tak, jak teraz wszyscy produkuja damskie

Ojej, przepraszam, cos mi komputer nawalil
Ania

1. Data: 2002-12-20 07:38:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schatzi <s...@g...pl> napisał(a):

> Ja nie odnioslam takiego wrazenia (Amarige to rowniez "moje" perfumy).

Potwierdzam - Amarige nie znoszę (z powodów pozamerytorycznych - używał ich
kiedyś WRÓG, bo sam zapach ładny), natomiast Shafali - czemu nie.
Podobieństwa absolutnie nie widzę.

> Natomiast Neblina pachnie mi prawie 100% jak Angel.

A tu muszę zaprotestować. Angel jest znacznie słodszy.

> [...]
> tylko podazanie za trendami - to tak, jak teraz wszyscy produkuja damskie

Racja.

Natomiast ubawiły mnie kosmetyki Marks&Spencer. Nie tyle podróby co kopie -
Issey Miyake, Cool Water, coś tam jeszcze.

JoP

1. Data: 2002-12-22 10:21:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Dec 2002 07:38:15 +0000 (UTC), Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> wrote:
:
: Natomiast ubawiły mnie kosmetyki Marks&Spencer. Nie tyle podróby co kopie -
: Issey Miyake, Cool Water, coś tam jeszcze.

no wlasnie. wachalam (na kims) zapaszek Isis i dobra chwile sie
zastanawialam, co mi przypomina i dlaczego mi sie tak podoba. no i doszlo do
mnie :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

GDAŃSK HURTOWNIA NA ABRAHAMA
Pastel Repair
cala ja