Yerba Mate - LA ORACION - ktos testowal?

1. Data: 2003-12-04 17:22:59

Temat: Yerba Mate - LA ORACION - ktos testowal?
Od: "EdNarvaniec" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ciekaw jestem opinii wielbicieli herbat na temat Yerba Mate w gatunku LA
ORACION. Cena za kilogram 36zl wydaje sie byc atrakcyjna. Moze ktos pil ten
gatunek i moze podzielic sie uwagami?

Pozdrowienia
Ed chwilowo z Narvy

1. Data: 2003-12-05 09:05:08

Temat: Re: Yerba Mate - LA ORACION - ktos testowal?
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EdNarvaniec" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Ciekaw jestem opinii wielbicieli herbat na temat Yerba Mate w gatunku LA
> ORACION. Cena za kilogram 36zl wydaje sie byc atrakcyjna.

Cena faktycznie niska jak na Yerba. A gdzie ja mozna nabyc?

1. Data: 2003-12-05 15:02:53

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-04 18:22, Użytkownik EdNarvaniec napisał :

> [...]
> ORACION. Cena za kilogram 36zl wydaje sie byc atrakcyjna. Moze ktos pil ten

W Ameryce Pd. jest to niezbyt drogie ziolo. Odmian jest sporo, a zeby
sie napic, to trzeba nabic naczynie (niemal jak fajke) spora jego
iloscia i zalewac goraca woda. Potem sie ja tylko uzupelnia. Mysle, ze
to nie jakas okazja tylko po prostu rozsadna cena. Ale chetnie bym
kupil, bo bombizia (taka lyzeczko-slomka z dziurkami) sie kurzy - nigdy
nie uzywalem ;-(

--
Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)

1. Data: 2003-12-05 20:38:30

Od: "EdNarvaniec" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chetnie bym
> kupil, bo bombizia (taka lyzeczko-slomka z dziurkami) sie kurzy - nigdy
> nie uzywalem ;-(

Znalazłem taka stronkę:
http://yervita.home.pl/cennik.htm

Pozdrowionka
Ed chwilowo z Narvy

1. Data: 2004-01-20 09:14:00

Od: "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
sprzedaje te herbate i musze powiedziec ze ten gatunek napewno jest
wyrownany - straszny smiec za pieniadze rownie niskie co jakosc.
To widac juz na pierwszy rzut oka,przy sypaniu na czuja-bo nos jest pelen
pylu, przy piciu pyl przelatuje przez drobne dziruki bombilli na
potege.Warto doplacic.Wszystko inne jest chyba lepsze. Nie znam sie az tak
bardzo ale ten gatunek to mniej wiecej jak nasza "swietna" kawa 0,5 kg za
1.99zl.
pozdrawiam
grzegorz

1. Data: 2004-01-22 13:01:16

Od: Paweł Stradowski <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Meisel napisał:

> [...]
> bardzo ale ten gatunek to mniej wiecej jak nasza "swietna" kawa 0,5 kg za

Ja nie sprzedaję yerba, natomiast ją piję i nie jest tak strasznie, jak
to malujesz w swoim poście. To yerba klasy klasy średniej i można ją
spokojnie pić, piłem rozmaite gatunki i La Oracion jest naprawdę pijalna.

--
Paweł

1. Data: 2004-01-25 01:17:48

Od: "Robert Frank" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłem taka stronkę:
> http://yervita.home.pl/cennik.htm

zamowilem to u nich i pije...
TO prawda, ze jest pelna pylu i lodyg, ale taka w koncu ma byc mate
argentynska. No a poza tym dziala na mnie lepiej niz kawa.

nastepnym razem zamowie z tej strony:
http://www.brzezicki.pl/cgi-bin/cgiwrap/brzezic0/pri
nt.pl

szkoda tylko, ze nie maja mojej ulubionej z korą kakaowca.

Robert

OT - Hej, Barbary!
makaron z serem i ziołami
kupiłem Ryż kleisty - jak go ugotować???
Robotowy dylemat
Ile kosztuje sokowirowka