Ile kosztuje sokowirowka

1. Data: 2003-12-04 15:06:41

Temat: Ile kosztuje sokowirowka
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Czy ktos orientuje sie czy 350 za sokowirowke to duzo czy malo? Znajomi chca
mi sprzedac, ale nie wiem czy nie chca za duzo.
No i powiedzcie czy czesto uzywacie swoich?

Pozdrawiam bardzo serdecznie

Monika

1. Data: 2003-12-04 15:30:02

Temat: Re: Ile kosztuje sokowirowka
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czesc.
> Czy ktos orientuje sie czy 350 za sokowirowke to duzo czy malo?

Z doswiadczenia powiem, że najlepszą sokowirówką jaką mam, jest taka firmy
lfm, czy jakoś tak, którą można kupić w markecie po 30 zł.
Mój zelmerek robi bardziej papkę, niż wyciska sok. A z tego badziewia sok z
marcheweczki jak ta lala :)

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-12-04 18:30:42

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chca
> mi sprzedac, ale nie wiem czy nie chca za duzo.

W sklepie są i takie za 350, ale zdecydowana większość jest tańsza. Jeśli ta
Twoich znajomych nie śpiewa i nie tańczy, to nie kupuj. Ja używam ok.
35-letniej i też jest dobrze....

> No i powiedzcie czy czesto uzywacie swoich?

To już chyba zależy od nawyków żywieniowych. Znam osoby, które używają kilka
razy dziennie.

Natalia

1. Data: 2003-12-08 21:25:13

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chca
> mi sprzedac, ale nie wiem czy nie chca za duzo.
> No i powiedzcie czy czesto uzywacie swoich?

Za 350 to w Media Markcie kupisz super malakser Brauna i za 70 dokupisz do
niego wkład - sokowirówkę :)

Przemysław

P.S. Nowe i na gwarancji...

Przechowywanie bigosu