Yves Rocher - nowy zapach Pur Desir

1. Data: 2006-07-23 16:36:13

Temat: Yves Rocher - nowy zapach Pur Desir
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Spiesze doniesc, ze w Yves Rocher z serii Pur Desir jest nowy zapach -
kwiat pomaranczy. Swiezy, gorzki, mi pasuje bardzo. Kupilam zel pod
prysznic, a w sklepie spryskalam sie perfumami i siedem godzin pozniej
czuje jeszcze delikatny zapach na nadgarstku. W dodatku jest promocja
(zel kosztowal mnie 9,90) i dodaja prezent-niespodzianke, czyli taka
niebieska bransoletke z roznymi dzyndzelkami, ktora jakis czas temu byla
jako prezent dla stalych klientow. Jesli ktos lubi zapach kwiatu
pomaranczy, to warto sie wybrac do YR :)

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>