Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA 4 CZESC ;)

11. Data: 2005-11-17 14:27:54

Temat: Re: Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA 4 CZESC ;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Nov 2005 14:42:54 +0100, "i." <i...@v...pl> wrote:

>a jak robisz taki sos,jesli mozna to prosilabym o rzepis,moj mezczyzna
>uwielbia takie sosy a ja umiem tylko zrobic czosnkowy, z sola ziolowa nie
>probowalam..

>make ziemniaczana do potraw chinskich? nie slyszalam ale jak mozesz to prosze
>napisz co sie z nia robi,bede wdzieczna ;) bo uwielbiam dania chinskie..tylko
>z przyprawami problem bo nie wiem jakich uzywac oprocz standardowych mieszanek
>roznych ziol w jednej torebce do dan chinskich

maka ziemniaczana (kukurydziana) jak najbardziej do potraw
chinskich. czesto sie te make rozbeltuje z sherry.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-11-18 09:04:04

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> i ktore przyprawy sa niezbedne,bez ktorych nie idzie sie obejsc
W mojej kuchni nie moze nigdy zabraknac:
cynamonu
zielonego pieprzu (w calosci)
imbiru
suszonych ziol (lepsze swieze, ale jak brak...)
suszonego koperku (ale koniecznie ususzonego samodzielnie)
suszonych lisci selera (tez samodzielnie)

Pozostale zmieniaja sie co jakis czas (np. teraz kroluje kardamon).

Pozdrawiam,
robal.

Ciasto czekoladowe z wrzatkiem
Żurek ??