Z Ikselką w temacie :-)

111. Data: 2009-03-09 19:12:09

Temat: Re: Z Ikselką w temacie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 19:47:23 +0100, Aicha napisał(a):

> Biedny mąż... :D

Co Ty się tak martwisz o czyichś mężów? Nie martwilaś się za bardzo o
swojego, to i masz efekty.

112. Data: 2009-03-09 19:13:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 19:50:33 +0100, Aicha napisał(a):

> Umiesz odróżnić fikcję literacką od rzeczywistości? Chyba nie bałdzo.
> Ale skoro już pytasz: bo mam taki kaprys.

Kaprysami jest piekło wybrukowane.

113. Data: 2009-03-09 19:16:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Kaprysami jest piekło wybrukowane.

Przynajmniej jest tam ciepło, nie to co w lodowato zimnym niebie :>

--
Pozdrawiam - Aicha

114. Data: 2009-03-09 19:27:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Nie martwilaś się za bardzo o
> swojego, to i masz efekty.

Mam. Obiad robię wtedy, kiedy mam ochotę (bo dziecko je w szkole), a
nie dwa dania codziennie naprzemiennie. Zwariowałabym :>

--
Pozdrawiam - Aicha

115. Data: 2009-03-09 19:33:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:16:17 +0100, Aicha napisał(a):

> Przynajmniej jest tam ciepło, nie to co w lodowato zimnym niebie :>

Masz złe wyobrażenie o niebie - skoro nikt Cię tam jeszcze nie zabrał...

116. Data: 2009-03-09 19:34:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:27:07 +0100, Aicha napisał(a):

> Mam. Obiad robię wtedy, kiedy mam ochotę (bo dziecko je w szkole), a
> nie dwa dania codziennie naprzemiennie. Zwariowałabym :>

Robię dwa codziennie nienaprzemiennie i nie zwariowałam. Lubię to. na dwie
osoby żaden problem. Ale tu akurat obiady maja znaczene drugorzędne.

117. Data: 2009-03-09 19:36:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Masz złe wyobrażenie o niebie - skoro nikt Cię tam jeszcze nie
> zabrał...

Na wysokości ponad 10 tysięcy metrów temperatura jest "troszkę"
poniżej zera :>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

118. Data: 2009-03-09 19:38:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> podobno to właśnie piekło jest zimne, ciemne, mokre i spleśniałe.

Co Ty, kurwa, wiesz o geologii? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

119. Data: 2009-03-09 19:39:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro innego nieba nie znasz...

Innego nie ma :P

--
Pozdrawiam - Aicha

120. Data: 2009-03-09 19:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 20:33:07 +0100, Ikselka napisał(a):

> Masz złe wyobrażenie o niebie - skoro nikt Cię tam jeszcze nie zabrał...

...a podobno to właśnie piekło jest zimne, ciemne, mokre i spleśniałe.
Takie tez mam wyobrażenia, ale nie wiem - nikt mnie tam jeszcze nie zabrał.
Natomiast o niebie mam zupenie inne :-)

NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
co zamiast bulki tartej...
wiosenne inspiracje
Sok winogronowy - pytaie o jakość