Z okazji Walentynek

1. Data: 2003-02-14 10:50:56

Temat: Z okazji Walentynek
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim zakochanym ...w robótkach ręcznych
Duża buźka i Serduszko
Larysa

1. Data: 2003-02-14 12:06:48

Temat: Re: Z okazji Walentynek
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkim zakochanym ...w robótkach ręcznych
> Duża buźka i Serduszko
> Larysa

Ooo!
Takie życzenia z okazji 14 lutego to ja z chęcią przyjmuję i toleruję.
Ale ten cały amerykański blichtr absolutnie do mnie nie przemawia. Ciekawam
Waszych opinii na zadany temat. Pozdrawiam serdecznie.

Milena

1. Data: 2003-02-14 12:26:09

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ciekawam
> Waszych opinii na zadany temat. Pozdrawiam serdecznie.

Za zyczenia tez ladnie dziekuje, ale zgadzam sie z Milena - wrecz odrzuca
mnie taki dzien. Mezczyzni zamiast sie starac przez caly rok, to najczesciej
tego dnia, sa wspaniali i starajacy sie. Kupuja prezenty, zapraszaja do
restauracji itd.
Bedac wczoraj w centrum widzialam biegajacych po sklepach panow z
przerazeniem w oczach szukajacych jakis drobiazgow dla wybranki. Na
szczescie moj TZ ma podobne zdanie jak ja i nie obchodzimy tego swieta tylko
caly rok staramy sie byc dla siebie mili, kupujemy sobie drobne prezenty i
zapraszamy sie na kolacje do restauracji gdy ammy na to ochote :)

Valentine
Poznan

P.S. Moj nick nie ma nic wspolnego z walentynkami, tak miala na imie siostra
Endera - bohatera "Gry Endera" Carda :))

1. Data: 2003-02-14 13:00:41

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wicsz co? Ja właśnie też się zastanawiam nad tym co mysleć o tym święcie. bo
niby sama idea jest sympatyczna, ale z druugiej strony tak jak piszesz to
"amerykański blichtr". mysle że przejmowanie zwyczajów innych krajów
szczególnie om tak innej kulturze nie zawsze jest potrzbne. Haloween ( tak
to sie chyba pisze) też mnie strasznie denerwuje.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-02-14 13:39:05

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam to samo zdanie na temat walentynek i halloween. ja wole prezenty bez
okazji i bycie milym dla siebie przez caly rok. zreszta - jak widze te
dziewczyny kupujace jakies pluszowe serduszka i bokserki w serduszka - to mi
tylko zal tych chlopakow, co to doastana. bo beda musieli sie tym zachwycac
:-) juz wolalabym dla kawalu zrobic to i owo szydelkiem czy na drutach.
przynajmniej bylby smiech co niemiara :-)

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-02-14 14:00:08

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak wrote:

> [...]
> tego dnia, sa wspaniali i starajacy sie. Kupuja prezenty, zapraszaja do

Masz racje, to tak samo jak z dniem kobiet - "ku chwale ojczyzny
obchodzimy 1 dzien kobiet, caly rok mezczyzny". Starac sie i w miare
mozliwosci obdarowywac drobiazgami trzeba przez caly rok - to o wiele
przyjemniejsze zostac znienacka zaskoczonym w dzien powszedni :-)))

Arleta

stronki
Taniej niż w Hoby Studio
zwierzęta