stronki

1. Data: 2003-02-14 09:40:09

Temat: stronki
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.elesart.com/
http://www.dracolair.com/- jesli ktos lubi smoki
http://www.xs-collectibles.com/ - ho, ho, hooo

Witam w tym mroźnym (tak jak od trzech dób) dniu .
Pooglądajcie troszeczkę no i zastanawiajcie się tak jak ja kiedy to
wszystko......?
prpopnuje zadeklarowac dodatkowo jeszcze jeden dzień wolny w tygodniu .Co wy
na to? Oczywiście byłby on tylko na robótki ręczne, co kto lubi. Dla nas
byłyby to haftowanki i inne szycia, a dla naszych dzieci tudziez mężów
sprzątanko i robienie sobie obiadku . to tez przeciez praca ręczna!!! hi hih
hi
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-02-14 10:08:15

Temat: Re: stronki
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byłyby to haftowanki i inne szycia, a dla naszych dzieci tudziez mężów
> sprzątanko i robienie sobie obiadku . to tez przeciez praca ręczna!!! hi

Jestem za.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-02-14 10:21:00

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> [...]
> byłyby to haftowanki i inne szycia, a dla naszych dzieci tudziez mężów
> sprzątanko i robienie sobie obiadku . to tez przeciez praca ręczna!!! hi

OT
Opowiadałam kiedyś koleżance o moich planach łikendowych:
- W sobotę przed południem zajmę się rękodziełem!
- A co, obiad ugotujesz? - spytała.
:-)))
Iweczka

1. Data: 2003-02-14 11:39:15

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iweczka" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> OT
> Opowiadałam kiedyś koleżance o moich planach łikendowych:
> - W sobotę przed południem zajmę się rękodziełem!

No to ładnieście się dogadały. Jedna o niebie, druga o chlebie. Hi hi
Gocha

1. Data: 2003-02-14 19:24:23

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.dracolair.com/- jesli ktos lubi smoki

Dziewczyny bardzo ale to bardzo mocno chciałabym mieć wzorki tych smoków co
są na powyższej stronie nie powiem bo nie umiem jak będzie moja wdzięczność
jeżeli ktoś ma te wzorki plisssssssss :)))

Magda

1. Data: 2003-02-15 17:43:58

Temat: Odp: stronki
Od: "Ksenia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się strasznie podoba ten fioletowy jak któraś ma to ja tez chętnie
plissss... :)))))

Prosząca i pozdrawiająca
Ania Carmen

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> są na powyższej stronie nie powiem bo nie umiem jak będzie moja
wdzięczność
> jeżeli ktoś ma te wzorki plisssssssss :)))

Taniej niż w Hoby Studio
zwierzęta
morskie stwory - do Balbiny
Frywolitki jeszcze raz...