ZAPYTOWYWUJE SIE...

1. Data: 2009-01-27 05:36:21

Temat: ZAPYTOWYWUJE SIE...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co dzieje się z faciem, na którego napadł ten Erebus
SzczurZdzich? Tak mie naszło zapytowywanie, gdy zobaczyłem jego w tv?
Ten to ma gieszeft - pewnie sie dorobi jak ten Szuwaks Weiss na
polskich pierzynach - handełe - pierzem ze skrzydeł anielskich.
Zaczął
pouczać Polaków, demoralizator jeden.
I robić za awtoryteta...

2. Data: 2009-01-27 07:02:55

Temat: Re: ZAPYTOWYWUJE SIE...
Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 05:36, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> [...]
>      Ten to ma gieszeft - pewnie sie dorobi jak ten Szuwaks Weiss na
> polskich pierzynach - handełe - pierzem ze skrzydeł anielskich.

Ty w ogole czytasz albo zdajesz sobie sprawe z poziomu bzdur i glupot,
ktore wypisujesz?
Przeczytaj jeszcze raz tego posta kretynie i przekonaj sie, ze ty nie
dosyc, ze nie potrafisz poslugiwac sie polszczyzna, to jestes ponadto
niedouczonym jelopem o czym swiadczy ekstremalnie wysoka dawka
kretynizmu, jaki zawarty jest min. w tym poscie.
Lecz sie psychiczna latryno. Co za bzdury.

Bluzgacz

3. Data: 2009-01-27 07:21:31

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 08:02, Bluzgacz <b...@g...com> wrote:

> [...]
> kretynizmu, jaki zawarty jest min. w tym poscie.
> Lecz sie psychiczna latryno. Co za bzdury.

Jasne - nie kumaty - to dialekt Navajo w języku polskawym...

PODOBA MI SIE...
Where The Wild Roses Grow
nie było komór gazowych?
czuma da radę?
Ilu użytkowników listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarówki?