ZARAZA ZIEMNIACZANA

1. Data: 2007-07-13 16:47:31

Temat: ZARAZA ZIEMNIACZANA
Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZARAZA ZIEMNIACZANA-pomidory kaput,buuuuuuuuu,u Was też?

2. Data: 2007-07-13 20:20:16

Temat: Re: ZARAZA ZIEMNIACZANA
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f78alu$6h7$1@nemesis.news.tpi.pl Tadeusz
<k...@w...pl> napisał(a):

> ZARAZA ZIEMNIACZANA-pomidory kaput,buuuuuuuuu,u Was też?

Hejka. U nas w szklarence na pomidorach jest alternarioza i brunatna
plamistość. Już 2 razy pryskałem Amistarem.
Pozdrawiam frasobliwie Ja...cki

3. Data: 2007-07-13 22:04:08

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. U nas w szklarence na pomidorach jest alternarioza i
> brunatna plamistość. Już 2 razy pryskałem Amistarem.
> Pozdrawiam frasobliwie Ja...cki

Zaraza jest, była i będzie. Trzeba się przyzwyczaić :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2007-07-13 23:18:01

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> Zaraza jest, była i będzie. Trzeba się przyzwyczaić :-D

i nie sadzić pomidorów.
:)

moon

--
Jump!
[evh]

5. Data: 2007-07-14 08:46:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f79148$2dd$1@atlantis.news.tpi.pl Moon
<w...@a...com> napisał(a):

> i nie sadzić pomidorów.
> :)

I ziemniaków... ;-)

6. Data: 2007-07-14 09:17:17

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> I ziemniaków... ;-)

Sadzić, sadzić ale odmiany odporne, sadzeniaki zdrowe, sadzonki tyż zdrowe,
robić selekcję negatywną, modlić się by nie było ciepło i wilgotno a jak już
trochę "dopadnie" np pomidorki ta wredna zaraza to jeść i wmawiać sobie że
oto mamy ekologiczne, niepryskane owoce :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2007-07-14 23:12:58

Od: "zbyszekwww" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> ZARAZA ZIEMNIACZANA-pomidory kaput,buuuuuuuuu,u Was też?

Polecacie jakis dobry i skuteczny srodek?

8. Data: 2007-07-15 00:09:14

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> [...]
> wilgotno a jak już trochę "dopadnie" np pomidorki ta wredna zaraza to
> jeść i wmawiać sobie że oto mamy ekologiczne, niepryskane owoce :-D

a w Realu młode, polskie kartofelki po 99 gr za kilo.
to się nawet modlić nie opłaca.

moon

--
Jump!
[evh]

9. Data: 2007-07-16 10:54:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Moon napisał:

> a w Realu młode, polskie kartofelki po 99 gr za kilo.
> to się nawet modlić nie opłaca.

Dla pieniędzy byś się modlił ? ;-)
Jakoś coraz rzadziej trafiam na takie, co mi smakują :-(
Nie mam gdzie posadzić odpowiadającej mi odmiany
więc ziemniaczków właściwie nie jem.

Pozdrawiam, Barbara

10. Data: 2007-07-16 13:39:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f7fipo$gcq$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Dla pieniędzy byś się modlił ? ;-)

Hejka. A kto się modli bezinteresownie?

> Jakoś coraz rzadziej trafiam na takie, co mi smakują :-(
> Nie mam gdzie posadzić odpowiadającej mi odmiany
> więc ziemniaczków właściwie nie jem.

Wstrząsające wyznanie. ;-(
Pozdrawiam abominacyjnie Ja...cki

co zepsułam?