przegląd prasy - ciekawostka

1. Data: 2007-07-14 08:34:54

Temat: przegląd prasy - ciekawostka
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/749528.html

Czy to na naszym forum uznano, że ta gunnera jest największa? A jesli nie na
naszym, to jak sądzicie, największa, czy nie?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2007-07-14 08:45:28

Temat: Re: przegląd prasy - ciekawostka
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f7a1un$6je$1@atlantis.news.tpi.pl Rafał Wolski
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał(a):
> http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/749528.html
>
> Czy to na naszym forum uznano, że ta gunnera jest największa? A
> jesli nie na naszym, to jak sądzicie, największa, czy nie?

Hejka. Ta z artykułu czy w ogóle? :-)
Pozdrawiam plebiscytowo Ja...cki

3. Data: 2007-07-14 09:02:02

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ta z artykułu czy w ogóle? :-)
> Pozdrawiam plebiscytowo Ja...cki

" Najprawdopodobniej jest to największy okaz w Polsce - mówi pan
Krzysztof. - Tak przynajmniej twierdzą miłośnicy ogrodów, z którymi
kontaktuję się na forum internetowym. "

Plebiscyt rozstrzygnięty ;-)

4. Data: 2007-07-14 09:47:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f7a3p3$684$1@nemesis.news.tpi.pl Rafał Wolski

> " Najprawdopodobniej jest to największy okaz w Polsce - mówi pan
> Krzysztof. - Tak przynajmniej twierdzą miłośnicy ogrodów, z którymi
> kontaktuję się na forum internetowym. "

Hejka. "największa bylina świata rośnie w Zgierzu".

> Plebiscyt rozstrzygnięty ;-)

*Krzew* ma 2,5 metra wysokości i aż 19 metrów w obwodzie! :-)
Pozdrawiam niejednoznacznie Ja...cki

5. Data: 2007-07-14 19:17:13

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jul 2007 10:34:54 +0200, Rafał Wolski napisał(a):

> http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/749528.html
>
> Czy to na naszym forum uznano, że ta gunnera jest największa? A jesli nie na
> naszym, to jak sądzicie, największa, czy nie?

Fantastyczna:)
U Szewczyka była w sobotę, obeszłam ją ze trzy razy łamiać się prawie ale
rozsądek zwyciężył:)
Trzeba mieć na nią warunki, poza tym chyba faktycznie musiałabym biec za
samochodem:)
Ale Ty masz tam blisko, możesz, nabyć posadzić a potem zdasz na grupie
relację:)

Pozdrawiam,
Marta

6. Data: 2007-07-14 20:41:28

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisała :
> rozsądek zwyciężył:)

I tak trzymać! :-)
Kolega w Lublinie sadził dwa razy.
Padła niezawodnie. Drugim razem to nawet nie w zimie,
tylko w sezonie marniała po troszeczku.
Może miała za sucho?

Ja zadowalam się zwykłym rabarbarem.
Rozrośnięty wygląda bardzo okazale...
A i kwiaty ma bardziej widoczne.

Pozdrawiam zastępczo, :-)

Zbyszek

7. Data: 2007-07-15 05:47:48

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jul 2007 20:41:28 +0000 (UTC), Zbigniew Mazur napisał(a):

> I tak trzymać! :-)
> Kolega w Lublinie sadził dwa razy.
> Padła niezawodnie. Drugim razem to nawet nie w zimie,
> [...]

IMO gunery wyglądają najlepiej nad wodą i tylko wiosną:)
Rheum palmatum coś mi podjadło, było u mnie tydzień, namiastką jest
tarczownica nie tak okazała, ale za to ładna, odporna i równie ciekawa.

Pozdrawiam,
Marta

8. Data: 2007-07-16 12:39:50

Od: "Ewa S." <e...@w...to.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 lip 2007, Marta Góra <m...@h...pl> napisal(a) w wiadomosci

> IMO gunery wyglądają najlepiej nad wodą i tylko wiosną:)

No :-)
Chociaż ja bym sugerowała, że w naszych warunkach widok, jaki sobą
przedstawiają przez ok. 6, czasem 7 chłodniejszych miesięcy w roku (mniej
więcej metrowej wysokości kopiec torfu, słomy i innych ociepleń okryty
folią bąbelkową i trzymającymi wszystko drągami - tak to wygląda w OB we
Wro) jest także ekscytujący :-D

> Rheum palmatum coś mi podjadło, było u mnie tydzień,

Po trzech latach zrezygnowałam z uprawy. Przynajmniej raz w roku jest u nas
gradobicie, a to, co z rabarbaru po nim zostawało, wyglądało jak bardzo
rozpaczliwa i niechlujna siekanina.

Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa
-
Nie zagrażam bezpieczeństwu ogółu i mam to na piśmie!

9. Data: 2007-07-16 13:07:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa S." <e...@w...to.plusnet.pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
> więcej metrowej wysokości kopiec torfu, słomy i innych ociepleń okryty
> folią bąbelkową i trzymającymi wszystko drągami - tak to wygląda w OB we

Dla termitów??

NMSP;)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2007-07-16 14:04:23

Od: "Ewa S." <e...@w...to.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 lip 2007, "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisal(a) w
wiadomosci news:f7fql3$9ji$1@atlantis.news.tpi.pl

> Dla termitów??

Dla koneserów of korz :-)

> NMSP;)

MT :-D

Pozdrowienia - zachrzaniony nieogrodnik Ewa
-
Nie zagrażam bezpieczeństwu ogółu i mam to na piśmie!

ZARAZA ZIEMNIACZANA
co zepsułam?
Zbiory lawendy
Prosze o pomoc - co to za krzew?