ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!

1. Data: 2011-07-15 11:59:44

Temat: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Jul 2011 21:12:38 +0200, Ikselka napisał(a):

Jerzy Stanisław Dąbrowski zmarł w tym tygodniu.
Pokój Jego duszy.
[*]

\\\V(***)V///
--
XL

2. Data: 2011-07-15 12:15:38

Temat: Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Thu, 14 Jul 2011 21:12:38 +0200, Ikselka napisał(a):

Jerzy Stanisław Dąbrowski zmarł w tym tygodniu.
Pokój Jego duszy.

Cześć jego pamięci. Żegnaj, Panslavisto. I spoczywaj w pokoju...

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

3. Data: 2011-07-15 12:56:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tak sobie myślę: ile tu już piszę na grupy? Z różnymi przerwami- chyba od
1997 roku. Panslavista był tu przede mną. Sprawiał na mnie wrażenie
człowieka, który ma sporą wiedzę, niejedemu ta wiedza zapewne się przydała.
A jednocześnie odbierałem go jako człowieka, w którym jest dużo
żalu...Żegnaj Panslav- abyś w końcu zaznał spokoju...

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

4. Data: 2011-07-15 18:24:43

Od: Antenka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lip, 13:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 14 Jul 2011 21:12:38 +0200, Ikselka napisał(a):
>
> Jerzy Stanisław Dąbrowski zmarł w tym tygodniu.
> [...]

:-((

Niech odpoczywa pokoju wiecznym. Amen. [*]

Antenka

5. Data: 2011-07-16 06:17:18

Od: c...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziwi mnie to, skąd Państwo mają taką informację....ale jak widać Tata
miał rację.

Potwierdzam - Jerzy Stanisław Dąbrowski aka "Panslavista" umarł
14.07.2011.

Informacja pewnie ucieszy wrogów, zasmuci pozostałych.

Córka Panslavisty

6. Data: 2011-07-16 08:28:22

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 08:17, c...@g...pl wrote:
> [...]
> 14.07.2011.
>
> Informacja pewnie ucieszy wrogów, zasmuci pozostałych.

Szczere kondolencje składam całej Rodzinie.
Po tamtej stronie wrogów nie ma, a po tej wrogość jest tylko wśród
żyjących.

mal

7. Data: 2011-07-16 10:26:27

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żegnaj, Panslavisto...

Odpoczywaj w spokoju...

Ania

8. Data: 2011-07-16 12:05:29

Od: Antenka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 08:17, c...@g...pl wrote:
> [...]
> 14.07.2011.
>
> Informacja pewnie ucieszy wrogów, zasmuci pozostałych.

I ja dołączam się do szczerych wyrazów współczucia dla Pani i całej
Rodziny.
Panslavisto odpoczywaj w pokoju wiecznym .Amen [*]

Antenka

9. Data: 2011-07-16 13:47:22

Od: Córka Panslavisty <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 16, 10:28 am, mal <m...@g...com> wrote:

> Szczere kondolencje składam całej Rodzinie.
> Po tamtej stronie wrogów nie ma, a po tej wrogość jest tylko wśród
> żyjących.
>
> mal

Dziękuję, przekażę.

Miałam na myśli ściepowych wrogów.

Nie pisałabym tu nic, gdybym nie wiedziała, że ta grupa była ważną
częścią życia Taty, bo trochę czasu się tu udzielał. Zatem należało
ukrócić plotki i niestety niektórych pozbawić nadziei....

P.S. Jeśli ktoś nie ma pojęcia co się z nim działo i w jaki sposób
opuścił ten świat, to po co wypisuje debilizmy w Internecie?

Córka Panslavisty

10. Data: 2011-07-16 13:49:14

Od: Córka Panslavisty <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 16, 2:05 pm, Antenka <s...@w...pl> wrote:

> I ja dołączam się do szczerych wyrazów współczucia dla Pani i całej
> Rodziny.
> Panslavisto odpoczywaj w pokoju wiecznym .Amen [*]
>
> Antenka

Dziękuję

Córka Panslavisty

Jak posługiwać się dalmierzem przy inwentaryzacji zieleni?
Kora (nie torf) odkwaszona?
Czy u Was też na pomidorach jest zaraza?
grzyby
tuje w donicach - czy jest sens?