ZEMSTA!!!

1. Data: 2003-11-06 14:06:43

Temat: ZEMSTA!!!
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zacznę od tego, że od dawna chciała bym się troszkę zemścić na siostrze.
Wiem, że to więzy rodzinne itd. ale wierzcie mi, niektórzy na to nie patrzą
( nie mówię o sobie)
Moja młodsza siostra ma prawie 18 lat, jest po podstawówce, nie uczy się
już, ale ma praktyki w salonie fryzjerskim- to było troche o niej.
Czemu chcę to zrobić:
Od jakiegoś czasu sukcesywnie zabierała(ła) mi ubrania. Wiadomo, to
przechodzi każdy kto ma młodszą siostrę:)
Ale.. jak chyciałam je odzyskać spotykały mnie wyzwiska typu: ty k.. itd.
Jak się bardziej opierałam ubranka trafiały do kosza. ( Z kosmetykami
podobnie )
Najbardziej mnie denerwowało, gdy brała coś co dał mi narzeczony
np.naszyjnik!!!
Okazywałam anielską cierpliwość. Jestem o wiele poziomów wyżej od niej i
starałam się nie "dyskutować" z nią zbyt często. Wiem, wiem, czemu się tak
dawałaś?
Znacie kogoś z marginesu?
Nie wiem czy trzeba bym jeszcze o czymś pisała, bo złość się we mnie
wzbiera...
Od 3 miesięcy nie mieszkam już w domu...jupi!!!
i dopiero teraz mogę się na niej odegrać. (gdybym to zrobiła wcześniej, bała
bym się że np.że wyrzuci mi płyty lub książki, albo będzie się chciała bić,
co miało już miejsce)
Szukam pomysłów na małą zemtę.
Nie chcę jej skrzywdzić... chodzi o coś typu: kupa w bucie:), środki na
przeczyszczenie, ale kusi mnie by zrobić coś z jej włosami...(ma trochę za
ramiona) najchętniej dodać coś do żelu, żeby musiała obciąć..
Macie jakieś pomysły?

Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-06 14:11:52

Temat: Re: ZEMSTA!!!
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@R...pl> napisał(a) w wiadomości

> Macie jakieś pomysły?

Proponuję spacer.
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl

1. Data: 2003-11-06 14:15:06

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeczyszczenie, ale kusi mnie by zrobić coś z jej włosami...(ma trochę za
> ramiona) najchętniej dodać coś do żelu, żeby musiała obciąć..

znam ten bol , ja mam starszego brata ktory tlukl mnie
hmmm powiec Ci tak z tego sie wyrasta to raz, a dwa napisalas ze jestes
wyzej niz ona i dobrze, niech tak zostanie

3maj sie

Kamila

1. Data: 2003-11-06 14:15:13

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeczyszczenie, ale kusi mnie by zrobić coś z jej włosami...(ma trochę za
> ramiona) najchętniej dodać coś do żelu, żeby musiała obciąć..

idz do psychologa. moze ci pomoze. szkoda mi Cie dziewczyno. tyle w Tobie
nienawisci...

afa

1. Data: 2003-11-06 14:22:08

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeczyszczenie, ale kusi mnie by zrobić coś z jej włosami...(ma trochę za
> ramiona) najchętniej dodać coś do żelu, żeby musiała obciąć..

Zartujesz oczywiscie...

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-06 14:26:17

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie chcę jej skrzywdzić... chodzi o coś typu: kupa w bucie:), środki na
> przeczyszczenie, ale kusi mnie by zrobić coś z jej włosami

Jakos jedno z drugim mi nie gra.
Albo poziom siostry jest tak bardzo poniżej zera, albo to "o wiele poziomów
wyżej" jest tak bardzo przesadzone...

J.

1. Data: 2003-11-06 14:29:53

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz do psychologa. moze ci pomoze. szkoda mi Cie dziewczyno. tyle w Tobie
> nienawisci...

Jakiej nienawiści??? Tak się składa, że nie czuję jej wcale.
Minęło parę miesięcy i się zapomina.
Ja mam na myśli coś, z czego będę mogła się pośmiać- jak z tą kupą w
butach...

1. Data: 2003-11-06 14:37:43

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiej nienawiści??? Tak się składa, że nie czuję jej wcale.

nie? to po co ten caly cyrk? po co chcesz dogryzc siostrze? z milosci?

> Minęło parę miesięcy i się zapomina.
> Ja mam na myśli coś, z czego będę mogła się pośmiać- jak z tą kupą w
> butach...

a ona tez sie z tego bedzie smiac?

afa

1. Data: 2003-11-06 14:39:53

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Albo poziom siostry jest tak bardzo poniżej zera, albo to "o wiele
> poziomów wyżej" jest tak bardzo przesadzone...

Brutal!
;-)
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl

1. Data: 2003-11-06 14:43:17

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@R...pl> napisał(a):

> Macie jakieś pomysły?

Pierwszy jaki mi się nasunął to ten, że to NTG. Wątek na temat siostrzanej
miłości możesz rozwinąć na pl.soc.rodzina.

jeszcze jedno - tlusta cera
Krople
help! - tluste wlosy
nastroszyac wlosy-ale czym??