ZNOWU O SPOTKANIU

1. Data: 2003-04-09 06:46:56

Temat: Odp: Odp: ZNOWU O SPOTKANIU | Wrocław
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, w takim razie moze o 16. Co wy na to??

Mi pasuje 16, tylko ja kompletnie nie wiem, gdzie jest ta herbaciarnia
na Kiełbaśniczej :-(

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-09 08:52:32

Temat: Re: Odp: Odp: ZNOWU O SPOTKANIU | Wrocław
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

>Mi pasuje 16, tylko ja kompletnie nie wiem, gdzie jest ta herbaciarnia
>na Kiełbaśniczej :-(
>
>pozdrawiam serdecznie
>Ania z Wrocławia

Przechodzisz pasażem "Pod Błękitnym Słońcem" z Rynku na Kiełbaśniczą,
skręcasz w lewo i wchodzisz w przejście na nieduże podwórko. Najpierw
jest jakaś inna knajpa (Czeski Film?) a później K7, do której wchodzi
się po schodkach.

Ja się z kolei zastanawiam, po czym się poznamy. :-)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-09 09:48:04

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> Ja się z kolei zastanawiam, po czym się poznamy. :-)

No jak to po czym?!
Widzisz najladniejsze, najfajniejsze i najbardziej zadbane dziewczyny w
promieniu 10 kilometrow i to na pewno te! :-)))))

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-09 16:11:56

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> No jak to po czym?!
> Widzisz najladniejsze, najfajniejsze i najbardziej zadbane dziewczyny
> w promieniu 10 kilometrow i to na pewno te! :-)))))

To mnie nikt nie pozna, bo akurat mi cały charakter, że się tak wyrażę,
wyszedł na zewnątrz twarzy i wyglądam paskudnie. :-(
UlaK

1. Data: 2003-04-10 07:58:21

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> To mnie nikt nie pozna, bo akurat mi cały charakter, że się tak wyrażę,
> wyszedł na zewnątrz twarzy i wyglądam paskudnie. :-(

Ty to sie lapiesz do kategorii 'najfajniejsze'.
Jakis problem? :-)

Pozdrowienia
ISIA

Idea25 - Gdzie jest blad, lub moze male oszustwo?
Korektor teatree z oriflamu.
ziaja (krem biomin) - oddam
Re: Szukam dobrego fryzjera w Radomiu ...
Getry Laform