ZNOWU PYCHOTKA...

1. Data: 2008-10-07 16:55:31

Temat: ZNOWU PYCHOTKA...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... zupa ze świeżych maslaków.

2. Data: 2008-10-07 17:08:45

Temat: Re: ZNOWU PYCHOTKA...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:gcg4de$p4d$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> ... zupa ze świeżych maślaków.

A po obiadku piwo litewskie Svyturys - bardzo dobre...
Nie piszą, że ekportowe to znaczy, że krajowe też może być dobre.
Parchów nie mają, cy cóś?!

3. Data: 2008-10-07 17:52:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Oct 2008 18:55:31 +0200, Panslavista napisał(a):

> ... zupa ze świeżych maslaków.

Ech, ja dzisiaj ugotowałam zalewajkę na kościach schabowych i pieczonego
kurczaka z kopytkami. Grzybowa jutro :-)

4. Data: 2008-10-07 19:27:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I...ka pisze:

> Ech, ja dzisiaj ugotowałam zalewajkę na kościach schabowych i pieczonego
> kurczaka z kopytkami. Grzybowa jutro :-)

???
--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2008-10-07 19:32:05

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
. Grzybowa jutro :-)

ja też pewnie zrobię powtórkę z tych grzybów, które wysram jutro, wszak
organizm człowieka ich nie trawi. Cóż za oszczędność!

6. Data: 2008-10-07 20:19:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Oct 2008 21:32:05 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ikselka pisze:
> . Grzybowa jutro :-)
>
> ja też pewnie zrobię powtórkę z tych grzybów, które wysram jutro, wszak
> organizm człowieka ich nie trawi. Cóż za oszczędność!

Nie sądź po sobie - podszywki faktycznie grzybów nie trawią, ale ludzie i
owszem. Ty możesz w kółko - w obiegu zamkniętym, podszywku.

7. Data: 2008-10-07 20:20:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Oct 2008 21:27:41 +0200, JerzyN napisał(a):

> ???

coś się nie podoba?

8. Data: 2008-10-08 18:14:51

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie sądź po sobie - podszywki faktycznie grzybów nie trawią, ale ludzie i
> owszem. Ty możesz w kółko - w obiegu zamkniętym, podszywku.
żołądek, nawet prawdziwego człowieka kiepsko trawi chitynę i celulozę,
czyli dwa główne składniki grzybów, pani gruba smakoszko leśnych
smakołyków oszczanych przez dziczyzne

9. Data: 2008-10-08 18:48:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Oct 2008 20:14:51 +0200, Panslavista napisał(a):

> żołądek, nawet prawdziwego człowieka kiepsko trawi chitynę i celulozę,
> czyli dwa główne składniki grzybów, pani gruba smakoszko leśnych
> smakołyków oszczanych przez dziczyzne

Podszywku-podpuszczku, a każe ktoś trawić chityne?
Sa w grzybach inne rzeczy do trawienia, a jak grzybki odpowiednio
przygotujesz (czyli zniszczysz ściany komórkowe obróbka mechaniczną i
cieplną), to chitynke, żtp, sobie spokojnie wydalisz, a składni ki
odżywcze spożytkujesz.
I nie ucz marcina, boś za cienki.
http://ciecinski.eco.pl/grzyby_2.html

10. Data: 2008-10-08 18:52:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przygotujesz (czyli zniszczysz ściany komórkowe obróbka mechaniczną i
> cieplną), to chitynke, żtp, sobie spokojnie wydalisz, a składni ki

A i w chitynce Omegi są... :-P))

pesto z bazylii/rukoli na zimę
lepki brud na owocach -jak zmyć?
Jak zrobić wino musujące ?