ZYWOPLOT

1. Data: 2001-05-10 09:03:51

Temat: ZYWOPLOT
Od: "nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Grupowiczow ma niepotrzebne pedy ligustra lub czegos innego na
zywoplot???

Chetnie kupie po sympatycznej cenie, bo ceny sklepowe 5 PLN za 1 sztuke
zrujnuje moj budzet :-))). moj zywoplot ma miec ok. 50-60 m.

dzieki za odp.

pozdrawiam

Nina

2. Data: 2001-05-11 05:20:17

Temat: Re: ZYWOPLOT
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chetnie kupie po sympatycznej cenie, bo ceny sklepowe 5 PLN za 1 sztuke
> zrujnuje moj budzet :-))). moj zywoplot ma miec ok. 50-60 m.

O rany ! Gdzie takie ceny ? w Rzeszowie w firmach ogrodniczych są krzaki
ukorzenione po 50 gr - III gat, 80 gr. - II gat. i 1 zł - I gatunek. Ale
cośkolwiek już późno i zapasy się kończą. Ja kupiłem kilkadziesiąt krzaków,
które obciąłem na 10 cm, zaś uzyskane w ten sposób patyczki wsadziłem w
dalszej kolejności. Zobaczymy co się pierwsze przyjmie.

Arjano

3. Data: 2001-05-11 09:48:31

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj w szkółkach leśnych, mają też ozdobne, ja w zeszłym tygodniu kupiłam
dwuletnie graby po 60 gr. za sztukę. Tochę późno ale prawie wszystkie sie
przyjęły.

--
Edyta Szajnóg

> [...]
>
> Chetnie kupie po sympatycznej cenie, bo ceny sklepowe 5 PLN za 1 sztuke
> zrujnuje moj budzet :-))). moj zywoplot ma miec ok. 50-60 m.

wielkopąkowiec na porzeczce
magnolia
Pomocy! - TRAWNIK SIĘ ŁUSZCZY :-O
Iglak - przemarzl?
Żel utrzymujący stałą wilgotność w donicach balkonowych