Za duzo barszczu?

1. Data: 2007-11-21 10:34:42

Temat: Za duzo barszczu?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stalo sie lodyga mi nie dyga!
Czy to moze od tego ze za duzo jem barszczu ostatnio?

2. Data: 2007-11-21 11:15:38

Temat: Re: Za duzo barszczu?
Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> No i stalo sie lodyga mi nie dyga!
> Czy to moze od tego ze za duzo jem barszczu ostatnio?

może to dlatego że kradniesz huje i howas sobie je do dupy

--
NAJLEPSZE FORUM DLA GEJI
http://skocz.pl/gej-forum

3. Data: 2007-11-21 11:27:09

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Nov 2007 12:15:38 +0100, mm napisał(a):

> może to dlatego że kradniesz huje i howas sobie je do dupy

Ja nie chowam oni sami mi je tam wkładają.

4. Data: 2007-11-21 11:28:59

Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie chowam oni sami mi je tam wkładają.

a potem łączysz sie z innym kompem i piszesz jako ixelka ?

5. Data: 2007-11-21 11:33:20

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Nov 2007 12:28:59 +0100, mm napisał(a):

> a potem łączysz sie z innym kompem i piszesz jako ixelka ?

Ixelka to jest moje drugie ja.
Lubię przebierać się w damskie fatałaszki a potem żeby mnie kumple walili w
dupę.

6. Data: 2007-11-21 11:37:29

Od: mm <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ixelka to jest moje drugie ja.
> Lubię przebierać się w damskie fatałaszki a potem żeby mnie kumple walili w
> dupę.
słyszałę m że jak byłęś w wojsku to siedziałeś na armacie - dosłownie
ponoć wystawało z ciebie tylko 1/3 tej armaty

7. Data: 2007-11-21 11:41:00

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Nov 2007 12:37:29 +0100, mm napisał(a):

> słyszałę m że jak byłęś w wojsku to siedziałeś na armacie - dosłownie
> ponoć wystawało z ciebie tylko 1/3 tej armaty

A to byly stare dobre czasy. Ta grochóweczka dzieki której pierdziało się
na pół kompanii (mogę podać przepis). Chłopaki czasem robili mi takie
kawały i wkładali w dupę haubicę.

8. Data: 2007-11-21 11:43:59

Od: "Rycesz Czesuaf" <a...@p...hu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> A to byly stare dobre czasy. Ta grochóweczka dzieki której pierdziało
> się na pół kompanii (mogę podać przepis). Chłopaki czasem robili mi
> takie kawały i wkładali w dupę haubicę.

A wyjasnij nam teraz - skąd pomysł na twoje drugie ja" w postaci jakiejś
XXXL? Czy to przez to, że w dzieciństwie byłeś wykorzystywany przez swoich
ojców?

dzieńdobry!

9. Data: 2007-11-21 11:47:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Nov 2007 12:43:59 +0100, Rycesz Czesuaf napisał(a):

> A wyjasnij nam teraz - skąd pomysł na twoje drugie ja" w postaci jakiejś
> XXXL? Czy to przez to, że w dzieciństwie byłeś wykorzystywany przez swoich
> ojców?

Ale o co chodzi z tym XXL?
A jeżeli chodzi o moich ojców (w klasztorze) to oni najczęśćiej brali mnie
na tzw. "ruszt".

10. Data: 2007-11-21 12:20:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Ale o co chodzi z tym XXL?
> A jeżeli chodzi o moich ojców (w klasztorze) to oni najczęśćiej brali mnie
> na tzw. "ruszt".

Znowu chamskie podszywanie się.

ciasto
OT? hm, hmmmm... sikorki znów