Zabawa w doktora-Czy pacjent musi się obnażać przed studentami medycyny

71. Data: 2004-02-10 11:13:58

Temat: Re: Zabawa w doktora-Czy pacjent musi się obnażać przed studentami medycyny
Od: "k" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma teraz rejonizacji wybór szpitala klinicznego to z jednej strony lepszy
sprzęt i specjalisci a z drugiej studenci i sekcje zwłok. Pacjent ma prawo
wybrac. To tak jak z kupieniem domu przy autostradzie: do drogi blisko ale
smród i hałas. Trzeba było pomyśleć o tym przed porodem. Na V roku już wiadomo
że studenci są w szpitalu i nie jest to kwestja Empatii tylko odrobiny
zastanowienia.

poród w toalecie? musiało być niezłe zamieszanie... rozumiem intymność ale to
nazwałbym histerią, a zupełnie nie rozumiem ryzykowania zdrowia dziecka o ile
takei zagrożenie na prawde bylo, a moze jedtynie wyprowadzona z rownowagi
polozna powiedziala tak bo nie mogla powiedziec co mysli na prawde

wezcie pod uwage ze ci ludzie na ktorych ona jest tak wsciekla odpowiadają za
jej zdrowie i zdrowie jej dziecka, nawet jesli dla niej wazniejsze jest zeby
jej kolega nie zobaczyl

kasia