Żabka - znacie ten sklep? A to znacie?

1. Data: 2006-04-25 14:54:28

Temat: Żabka - znacie ten sklep? A to znacie?
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W życiu bym nie pomyślała, że w ogóle można tak zakupy robić. Sieć sklepów
znam, czasami w nich kupuję, a tu takie kwiatki.

Przeglądam sobie strony i zamyślam sobie czy takie cudo nie kupie. Tym
bardziej, że o glinianych garnkach się na tej grupie nasłuchałam jak o
cudach z czarnej magii. Ten właśnie się chyba moczy i piecze w nim?

http://www.zabka.pl/dom-i-ogrod-g-337/gospodarstwo-d
omowe-g-2/art-do-gotowan
ia-smazenia-i-pieczenia-g-104/garnek-do-zapiekania-z
-pokrywa,o-495,w-4,lo-2.
html

Pozdrawiam,
Akulka

P.S. NIE JESTEM w jakikolwiek sposób "spokrewniona" z Żabką - żeby nie
było;P

2. Data: 2006-04-25 15:29:15

Temat: Re: Żabka - znacie ten sklep? A to znacie?
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" napisał:

> http://www.zabka.pl/dom-i-ogrod-g-337/gospodarstwo-d
omowe-g-2/art-do-gotowan
> ia-smazenia-i-pieczenia-g-104/garnek-do-zapiekania-z
-pokrywa,o-495,w-4,lo-2.
> html

To teraz wrzuć z łaski swojej ten link w jakąś skracarkę i podaj
jeszcze raz, bo się nie otwiera, a bawić się w przeklajanie ponad 2
wierszy tekstu nikomu się nie będzie chciało.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

3. Data: 2006-04-25 15:36:00

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> To teraz wrzuć z łaski swojej ten link w jakąś skracarkę i podaj
> jeszcze raz, bo się nie otwiera, a bawić się w przeklajanie ponad 2
> wierszy tekstu nikomu się nie będzie chciało.

http://tiny.pl/g934

Wypadek przy pracy:-)

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-04-25 15:40:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message
> Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> http://tiny.pl/g934
>
> Wypadek przy pracy:-)
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=21&id4=
1&sid=65458915e1e057f798b3cd69a78994ac

http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=18&id4=
1&sid=65458915e1e057f798b3cd69a78994ac

5. Data: 2006-04-25 15:54:39

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" napisał:

> http://tiny.pl/g934

Zastanawiam się, czy to są towary z katalogu "na zamówienie", który
można sobie w rzeczonej Żabce kupić. A tu proszę - w necie za darmo. A
niektóre rzeczy faktycznie mają tam ciekawe.

Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2006-04-26 00:56:39

Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| można sobie w rzeczonej Żabce kupić. A tu proszę - w necie za darmo. A
| niektóre rzeczy faktycznie mają tam ciekawe.

Potwierdzam, naprawde kilka rzeczy jest arcyciekawych, a przy tym ceny tez sa
dostepne :)

a gdzie znalazlas sznurek do zamowienia tego katalogu?
bo chetnie bym sie ich propozycji doladniej przyjrzala.. kilka produktow
intereusje mnie bowiem naprawde ..
Pozdrowka
Barbara

7. Data: 2006-04-26 10:21:00

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" napisał:

> a gdzie znalazlas sznurek do zamowienia tego katalogu?

www.zabka.pl :) Katalog jako taki chyba tam nie występuje, tylko
poszczególne kategorie towarów. Jeno po odbiór trza się samemu do
najbliższego sklepu pofatygować.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 60.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

8. Data: 2006-04-26 11:11:13

Od: Aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> [...]
> bardziej, że o glinianych garnkach się na tej grupie nasłuchałam jak o
> cudach z czarnej magii. Ten właśnie się chyba moczy i piecze w nim?

Czy to jest ów słynny garnek rzymski, czy jak to się tam nazywa, czy to
tylko jego namiastka?

--
Ania
Ladorusie: http://www.aniared.blog.onet.pl

9. Data: 2006-04-26 11:20:16

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Czy to jest ów słynny garnek rzymski, czy jak to się tam nazywa, czy to
> tylko jego namiastka?

Nie wiem, jeszcze nie kupowałam, nikt mi nie odpowiedział. Wiem tylko, że
dziewczyny piekące chleby bardzo go sobie chwalą. Dlatego się zastanawiam
czy sobie cos takiego nie fundnąć.... zwłaszcza, ze mam w planach testy "na
chlebie";-)

Pozdrawiam,
Akulka

10. Data: 2006-04-26 12:40:46

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest ów słynny garnek rzymski, czy jak to się tam nazywa, czy to
> tylko jego namiastka?

Niestety nie. Garnek rzymski jest bez szkliwa. Wstawia się go na czas jakiś
do wody celem nasiąknięcia wilgocią którą potem "oddaje" w czasie pieczenia.
To tutaj to tylko takie ładniejsze nacznie żaroodporne.
pozdrawiam
Sławek

dobra ziarnista kawa WANTED :)
salatka szopska
[P] Makaron z sosem bazyliowo-miodowym ze śmietaną
Jak kania pragnąca DŻDŻU...
ZAJEFAJNIE