dobra ziarnista kawa WANTED :)

1. Data: 2006-04-25 14:45:49

Temat: dobra ziarnista kawa WANTED :)
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy możecie mi polecić jakąś *dobra ziarnista kawe* ?

w archiwum pojawiały sie takie nazwy:
sagafredo
lavazza (który kolor)
illy

Ja natomiast uwielbiam kawy z Pozegnania z Afryka:
Brazylia Pergamino
Kolumbia Supremo Medelin
Meksyk Highland

poniwaz nie są gorzkie w smaku :)
która z nich jest dobra =nie gorzka, głęboka w smaku, ciemnopalona?

2. Data: 2006-04-25 14:49:37

Temat: Re: dobra ziarnista kawa WANTED :)
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a) 25/04/2006 16:45:

> czy możecie mi polecić jakąś *dobra ziarnista kawe* ?
> poniwaz nie są gorzkie w smaku :)
> która z nich jest dobra =nie gorzka, głęboka w smaku, ciemnopalona?

1. Żeby nie była gorzka, pilnuj, żeby to była 100 proc. arabica

2. Ja tam lubię ziarnistą Lavazzę, nawet ta złota najtańsza jest niezła
świeżo mielona no i nie taka cholernie droga

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-04-25 14:52:30

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Apr 2006 16:49:37 +0200, notujaca napisał(a):

szybki bill z Ciebie ;-)

> 1. Żeby nie była gorzka, pilnuj, żeby to była 100 proc. arabica

no dobrze, obiecuję ale mam patrzeć na skład i tam ma pisać arabica 100%?:)

> 2. Ja tam lubię ziarnistą Lavazzę, nawet ta złota najtańsza jest niezła
> świeżo mielona no i nie taka cholernie droga

dzięki

4. Data: 2006-04-25 19:47:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> Dnia Tue, 25 Apr 2006 16:49:37 +0200, notujaca napisał(a):
>
> szybki bill z Ciebie ;-)

> no dobrze, obiecuję ale mam patrzeć na skład i tam ma pisać arabica 100%?:)
[...]

No i ręcznie zbierana.
;-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-04-26 09:15:06

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a) 25/04/2006 16:52:

> Dnia Tue, 25 Apr 2006 16:49:37 +0200, notujaca napisał(a):
>
> szybki bill z Ciebie ;-)

:-)

> no dobrze, obiecuję ale mam patrzeć na skład i tam ma pisać arabica 100%?:)

Właśnie tak :-) Inne gatunki kawy bywają właśnie gorzkawe, arabica jest moim
zdaniem najlepsza (i chyba nie tylko moim, bo zazwyczaj jest droższa)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

6. Data: 2006-04-27 07:15:48

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie tak :-) Inne gatunki kawy bywają właśnie gorzkawe, arabica jest
moim
> zdaniem najlepsza (i chyba nie tylko moim, bo zazwyczaj jest droższa)

Mnie się udało na bazarza w Rzeszowie kupić 1kg Arabiki odziwo za jedyne 18
zł.
Jest jasno brązowa i nie jest gorzka.
Do dzisiaj się zastanawiam czy aby sprzedawca się nie pomylił z ceną.
Shivman

salatka szopska
[P] Makaron z sosem bazyliowo-miodowym ze śmietaną
Jak kania pragnąca DŻDŻU...
ZAJEFAJNIE
chleb bezglutenowy