Zabudowa kuchni - pyatń kilka

1. Data: 2003-02-02 11:52:47

Temat: Zabudowa kuchni - pyatń kilka
Od: "Tajson" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Ponieważ w najbliższych dniach musze podjać decyzje co do wyglądu mojej
kuchni, wyboru wykonawcy, metriałów itd a nie jest to zagadnienie proste mam
więć kilka pytań.

1. Na co zwracać uwage przy wyborze mebli (oczywiście oprócz wyglądu i tego
co mi sie podoba - bo o gustach sie nie dyskutuje) gównei chodzi o trwałóść,
funkcjonalność itd.

2. Pytanie dla tych co robili już takie zabudowy wczesniej - jakie
rozwiązanie sobie chwalicie
a co byście zmienili lub co było tylko wyrzucneiem kasy.

3. Czy mozecie wystawić opinnie o swoich wykonawcach i ich meblach
szczegónie tych większych co mają przedstawicielstwa (studia) w całym kraju
zarówno polskich jak i zagranicznych. Kompetencja, solidność, tryb
załatwianai reklamacji, stosunek jakości do ceny, sprawnosć mozntażystów,
terminowość.

4. Z jakim matetriałów najlepij zrobić meble, fronty, blaty by było trwałe,
estetyczne i nie wydać na to masy kasy.

5. Jesli ktoś jest zadowolony ze swojej kuchni i ma taką możliwość to niech
wrzuci fotki z opisem (ceną) na jakieś www. ew. podeśle na priva.

6. Czy lepiej korzystać z dużych fabryk BRW, Atlas, forte czy lepiej zlećić
to jakeimuś rzemieśnikowi - jak to wychodzi cenowo.

7. Czy zabudowe kuchni i zabudowany sprzęt AGD można odliczyć wramach ulgi
budowlanej ??

Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawaim grupowiczów
Tajson

1. Data: 2003-02-03 09:45:54

Temat: Re: Zabudowa kuchni - pyatń kilka
Od: "Ewa R" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tajson" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ponieważ w najbliższych dniach musze podjać decyzje co do wyglądu mojej
> kuchni, wyboru wykonawcy, metriałów itd a nie jest to zagadnienie proste
Ciach...

Przy projektowaniu kuchni najlepiej przemyśleć ciąg technologiczny, żeby się
nie nabiegać.
Można wybrać się do IKEI - w dziale kuchnie mają darmowe wyklejanki do
dopasowania mebli do ścian . Można tez ich poprosić o wstępny projekt
oczywiście mając na uwadze wyłącznie asortyment IKEI . Wtedy dosstajesz
trójwymiarowy rzut.
W sprawie matriałów odradzam fronty , w których są jakieś krawędzie
wklęsłe, gzymsiki i szprosiki. Wszystko co nie jest gładkie jest wredne do
mycia ( to doświadczenie z poprzedniej kuchni) .
Obecnę kuchnię mam z postformingu i jest OK . Wygodne jest umieszczenie
zamiast klasycznych okuć do otwierania - relingów aluminiowych . Koszt
trochę wyższy ale wygodnie - zawsze pod ręką jest miejce do zarzucenia
ściereczki a poza tym jest zbieżne z rączką od piekarnika.
Wygodna jest również bateria zlewozmywakowa z wyciąganą rączką. Wygodne też
są szafki typu cargo . Bardzo pojemne, a z kolei niewygodne obracane kosze w
szafce narożnej.

Co do odliczeń to można napewno odliczyć zabudowe stałą zlewu i
kuchenki - czyli szafki i wyposażenie oczywiście, ale wiem że częśc osób
odlicza całą kuchnę jako zabudowa kuchni.

EwaR

1. Data: 2003-02-03 19:45:18

Temat: Odp: Zabudowa kuchni - pyatń kilka
Od: "Ryszard" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej widooczne w kuchni sa fronty drzwiczek i blaty.
Fronty sa najladniejsze z drewna, a blaty z granitu,
niekoniecznie z czarnego,

1. Data: 2003-02-04 08:01:42

Od: "zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Na kilka pytań odpowiadam poniżej.
> [...]
> Ponieważ w najbliższych dniach musze podjać decyzje co do wyglądu mojej
> kuchni, wyboru wykonawcy, metriałów itd a nie jest to zagadnienie proste

Odp.Po pierwsze to kuchnia musi być zaprojektowana indywidualnie do
pomieszczenia i potrzeb.
.
> 4. Z jakim matetriałów najlepij zrobić meble, fronty, blaty by było
trwałe,
> estetyczne i nie wydać na to masy kasy.
Odp. To jest dylemat albo jakość ,trwałośc i kasa, albo badziewie i
taniocha.

> 7. Czy zabudowe kuchni i zabudowany sprzęt AGD można odliczyć wramach ulgi
> budowlanej ??
Odp. Zabudowy stałe tak.
Z pozdrowieniami dla grupy zsw.
www.zsw.com.pl Naszych mebli nie kupisz w żadnym sklepie.
Ps. W dziale projekty promocja.

1. Data: 2003-02-04 12:22:46

Od: "Marcin Gardeła" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tajson <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1j0mv$8av$...@n...tpi.pl...

> 1. Na co zwracać uwage przy wyborze mebli (oczywiście oprócz wyglądu i tego
> co mi sie podoba - bo o gustach sie nie dyskutuje) gównei chodzi o trwałóść,
> funkcjonalność itd.

Bardzo fajna sprawa sa tlumiki dzieki ktorym mozesz trzasnac drzwiczkami a one i
tak delikatnie dojda opierajac sie na tym tlumiku. Nie spotkalem sie niestety z
tym urzadzeniem w hurtowni meblowej a mialy to meble u tesciow robione przez
firme RUST. Mowili ze kupione u nich kosztuja sztuka 25 zl.

> [...]
> zarówno polskich jak i zagranicznych. Kompetencja, solidność, tryb
> załatwianai reklamacji, stosunek jakości do ceny, sprawnosć mozntażystów,

Wyzej wspomniana firma RUST wygladala mi na bardzo profesjonalna, monterzy byli
raczej zwyklymi "fachowcami" ale nic nie zepsuli, uwineli sie szybko, byliw
terminie, jak powiedzieli ze zadzwonia to zadzwonili. Firma jest z Katowic ale
moze dziala w calym kraju.

> 4. Z jakim matetriałów najlepij zrobić meble, fronty, blaty by było trwałe,
> estetyczne i nie wydać na to masy kasy.

Sam mam debowe fronty i boki MDF. Polecam teraz albo debowe fronty i szafki
(kupe kasy) albo wszystko z MDF bo dobrac kolor jest ciezko. Ja np. malowalem
najpierw bejca i nie udalo mi sie dobrac idealnie koloru. Mysle ze gdybym
malowal samym bezbarwnym to byloby latwiej.
Blaty polecam albo z MDF albo z granitu. Sam mam debowe ale tylko dlatego ze
zona chciala. Osobiscie nie polecam z powodu trwalosci. Mianowicie mam polozone
jakies 8 warstw Hartz Laku do parkietu z czego 4 pistoletem. Dalo to rowniutka
powierzchnie ale robia sie takie jakby babelki powietrza wewnatrz lakieru od
uzytkowania. Nie mam pojecia co to jest.
Jesli chodzi ci o trwalosc to blaty tylko granitowe, potem MDF.

> 5. Jesli ktoś jest zadowolony ze swojej kuchni i ma taką możliwość to niech
> wrzuci fotki z opisem (ceną) na jakieś www. ew. podeśle na priva.

Ja jestem zadowolony ze swojej kuchni bo ja sam robilem. Jak chcesz to ci
podesle zdjecia z dokladnym opisem. Sluze tez zdjeciami kuchni tesciow z firmy
RUST - zupelnie dwie rozne kuchnie.

> 6. Czy lepiej korzystać z dużych fabryk BRW, Atlas, forte czy lepiej zlećić
> to jakeimuś rzemieśnikowi - jak to wychodzi cenowo.

Lepiej rzemieslnikowi, ale najpierw wybadaj jego robote.

--
Marcin Gardeła

jaki okap kuchenny?
Konserwacja/utrzymanie paneli