Zabudowa ościeżnic metalowych - warto?

1. Data: 2008-07-07 17:22:53

Temat: Zabudowa ościeżnic metalowych - warto?
Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym wymienić drzwi wychodzące z przedpokoju do wszystkich
pomieszczeń mieszkania (pokoje, kuchnia, łazienka, wc). Wolałbym uniknąć
wykuwania ze zbrojonego betonu metalowych ościeżnic. Znalazłem w sieci 2
firmy oferujace zabudowę satrych metalowych ościeżnić drewnem. Czy ktoś
próbował? Warto?
http://www.oknoidrzwi.pl/artykul_185,0,,Zabudowa-met
alowych-futryn.html
http://www.wibar.com.pl/oscieznica.htm

KS

2. Data: 2008-07-07 20:06:12

Temat: Re: Zabudowa ościeżnic metalowych - warto?
Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cisiek pisze:
> [...]
> wykuwania ze zbrojonego betonu metalowych ościeżnic. Znalazłem w sieci 2
> firmy oferujace zabudowę satrych metalowych ościeżnić drewnem. Czy ktoś

Zdecydowanie nie warto, prosciej i taniej wyciac.
Wyglada to na straszna robote, a doswiadczonej ekipie zajmie 2-3 godziny.

BR
Igus'

3. Data: 2008-07-08 09:21:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Igor Kotlicki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

alowych-futryn.html

> Zdecydowanie nie warto, prosciej i taniej wyciac.
> Wyglada to na straszna robote, a doswiadczonej ekipie zajmie 2-3 godziny.

A co proponujesz w przypadku ściany nośnej, z której _nie wolno_ nic pruć?

Qr

4. Data: 2008-07-08 10:07:03

Od: bokomaru <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> A co proponujesz w przypadku ściany nośnej, z której _nie wolno_ nic pruć?

jesteś przekonany, ze oscieznica stanowi jej element konstrukcyjny?

--
bartek

5. Data: 2008-07-08 12:42:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bokomaru" <b...@z...com> napisał w wiadomości

> jesteś przekonany, ze oscieznica stanowi jej element konstrukcyjny?

Ja nie, ale administrator jest.

Qr

6. Data: 2008-07-08 17:59:42

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie, ale administrator jest.
>
> Qr

Jestem zdecydowanie za pruciem !!!
Reszta to wg. mnie półśrodki które prędzej
czy później ujawnią swoje wady.

Trzydziestoletnie ościeżnice stalowe przy pomocy małej
szlifierki kątowej i cienkich tarcz do cięcia metalu + łom + duży młotek
wyjmowałem średnio po około 0,5h jedną sztukę.
Dłużej zajęło pocięcie ich na malutkie kawałki dla swobody transportu.

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

7. Data: 2008-07-10 06:23:13

Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"My wszystko ferstehen" - tylko co z drzwiami do łazienki i wc, gdzie po
drugiej stronie glazura, której nie chce teraz robic? Sprobowac odkuc
najpierw plytki wkolo?

cisiek

8. Data: 2008-07-10 06:24:42

Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

verstehen ;-)

9. Data: 2008-07-10 19:35:00

Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cisiek pisze:
> "My wszystko ferstehen" - tylko co z drzwiami do łazienki i wc, gdzie po
> drugiej stronie glazura, której nie chce teraz robic? Sprobowac odkuc
> najpierw plytki wkolo?
>
> cisiek

Pan Fachowiec co instalował mi Gerde wyjal, a wlasciwie wycial
oscieznice, co byla POD plytkami w przedpokoju.
Przeciez jak zalozysz nowe futryne to one beda z opaskami, a opaski
zaslonia ilestam cm sciany.
Te metale to siedza w scianie na 1-2cm. To bardziej sie wydaje, niz jest
solidne.

BR
Igus'

10. Data: 2008-07-10 19:59:23

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "My wszystko ferstehen" - tylko co z drzwiami do łazienki i wc, gdzie po
> drugiej stronie glazura, której nie chce teraz robic? Sprobowac odkuc
> najpierw plytki wkolo?

Natnij ościeżnice zarówno w rogach, w połowie wysokości jak i wzdłuż na
całym obwodzie. Rozciete na dwie połówki kawałki powinny już ładnie
odchodzić

Ile kosztuje wezownica do Beretty 11bi?
panele na nierówną podłogę
kabina bez brodzika
Jaki młynek do kawy?
Usunięcie śladów po "antyperspirancie" ?