Zabudowa wneki

1. Data: 2002-05-14 07:02:45

Temat: Zabudowa wneki
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zabudować wnękę, ale nie mam pojęcia jaką firmę zatrudnić żeby zrobili
mi szafę solidną. Macie może jakieś doświadczenia z takimi firmami?
I jeszcze nie wim czy można zamontować w takiej szafie z drzwiami suwanymi
drzwi drewniane? Bo jak rozmawiałam z pracownikiem chyba firmy Komandor
(kiedyś) to stwierdził, że jest to ryzykowne, bo takie drzwi się wypaczają.
Czy to prawda?
Aha, za ile orientacyjnie taką szafę z montażem można nabyć (długość 2,5 m,
głębokość około 0,6 m, wysokość 2,4 m)?

Pozdrawiam serdecznie
Renia

1. Data: 2002-05-14 09:31:31

Temat: Re: Zabudowa wneki
Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renee" <r...@v...pl> wrote...
> Chcę zabudować wnękę, ale nie mam pojęcia jaką firmę zatrudnić żeby
zrobili
> mi szafę solidną.

Zamow kogos kto ma kilka systemow. Porownasz na miejscu i u nich w firmie.

> Macie może jakieś doświadczenia z takimi firmami?

Mnie robilo monter, ktory skladal kuchnie i nie mam zielonego pojecia skad
mial czesci na szafe ale jest solidna. Z montera mozg byl niesamowity -
wymyslil rozwiazanie dla wszystkiego co sprawialo klopoty a szafe zrobil
solidnie i nie wystawial "faktury" (niech zyje Urzad Skarbowy!). Takiej
osoby mozna szukac (ale raczej wsrod znajomych lub sasiadow - maja szfe do
pokazania:) wokol siebie - nie w internecie. Co z tego ze doradze ci
komandora a monter bedzie do kitu?

> Aha, za ile orientacyjnie taką szafę z montażem można nabyć (długość 2,5
m,
> głębokość około 0,6 m, wysokość 2,4 m)?

Bardzo roznie - zalezy od wykonczen, ktore nadaja ostateczna cene. Ja za
niecale 2 m szerokosci i 40 glebokosci musze zaplacic 1200 zl, a w srodku
sa zwykle polki. Tyle ze 7 rzedow a to oznacza plyte.

Leszek
------------------------------
Aby odpowiedziec usun ns z mojego adresu

1. Data: 2002-05-14 13:18:09

Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !
Ja właśnie zamówiłem w Senatorze !
Jak na razie polecam :)
Bardzo miła obsługa , solidni kosztorysanci / projektanci .
Mają przyjechać na początku przyszłego tygodnia .... zobaczymy jak im
wyjdzie ....
Koszt szafy :
Aluminium , Wiśnia 2,5 x 2,3 x 0,57 = 3500
W tym sześć szuflad , trzy drążki , trzy drzwi - w tym jedno lustro , reszta
zwykłe pólki.
Aha to jest w zasadzie mebel - nie ma tylko sufitu.
Pozdrawiam
PP

1. Data: 2002-05-15 07:40:34

Od: "dorka" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobili
> mi szafę solidną. Macie może jakieś doświadczenia z takimi firmami?

Witaj!
Ja mam takowe doświadczenie. Zamówiłam szafę w firmie Andoor, tanie to nie
było, ale zrobione solidnie, nie ma się do czego przyczepić, poza tym
funkcjonalne. Facet jest dokładny, na pewno doradzi Ci co zrobić z
drewnianymi drzwiami, pomierzy wnękę i zrobi Ci kosztorys. Realizuje
zamówienie w ciągu tygodnia. Namiary: Andrzej Barczuk 678-05-23, co prawda
rzadko go można uchwycić, ale jak zostawisz wiadomość, na pewno oddzwoni
albo komórka 0-605-727-113. Mogę Ci go polecić po własnych doświadczeniach.
A co do Senatora, to raczej nie ryzykuj, może sympatycznie, ale jakość
kiepska, koleżanka coś takiego posiada.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-05-15 08:04:42

Od: "Bruneros" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koszt szafy :
> Aluminium , Wiśnia 2,5 x 2,3 x 0,57 = 3500

boszzz.... co za drozyna - mi takie cos stolarz zorbil za 1.000 - moze nie
ma takiego bajeru jak szafy z "systemow" ale na taka nie bylo mnie stac i o
cos takiego mi chodzilo. dodam tylko ze wyszlo to nawet taniej jakbym sam
kupowal materialy w castoramie i skladal.

MK

1. Data: 2002-05-15 10:19:59

Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za pomoc.
Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę
Pozdrawiam
Renia

Użytkownik "dorka" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
doświadczeniach.
> A co do Senatora, to raczej nie ryzykuj, może sympatycznie, ale jakość

wynajmę mieszkanie
Trawnik wokół domu
poszukuje
Polska na starych mapach