Zacznijmy od tronu

1. Data: 2003-04-22 07:04:29

Temat: Zacznijmy od tronu
Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Zaczynam przygotowywac mieszkanie do zasiedlenia no i postanowilem
zamontowac podwieszana miske ustepowa.
W zwiazku z wielka ambicja oraz malymi klopotami finansowymi chce zabawic
sie w "zlota raczke".
Doradzcie mi prosze jaki stelaz wybrac i o czym pamietac przy montazu. A
moze w trosce o zdrowie zatrudnic fachowca?
Patrzac na instrukcje montazu na stronie Geberitu nie wydaje sie to zbyt
skomplikowane. Ale wole spytac nim wyladuje na podlodze z miska na glowie.

Pozdrawiam poswiatecznie
ksdrs

1. Data: 2003-04-22 10:13:52

Temat: Re: Zacznijmy od tronu
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-22 09:04, Użytkownik ksdrs napisał:
> [...]
> skomplikowane. Ale wole spytac nim wyladuje na podlodze z miska na glowie.

Ja kupilem Geberit i polecam go. Jest dosc drogi ale doszedlem do
wniosku ze jak zabuduje takie cudo w scianie to jak mi cos walnie to pal
licho kase, za to jaki robi sie problem. Wiadomo w urzadzeniach
tanszych czy mniej znanych ma sie tej pewnosci troche mniej. Teraz spie
spokojnie. Za to kupilem muszle juz polska Cersanit - no poprostu gowno
takie ze az rece opadaja. Przy splokiwaniu woda wylewa sie na zewnatrz
miski. Regulowalem juz we wszystkie strony i nic. Jak sie wkurze to
kupie cos zachodniego jakies Grohe albo cos. W poprzednim mieszkaniu
mialem KOlo, bylo idealne.

1. Data: 2003-04-22 12:09:11

Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to kupilem muszle juz polska Cersanit - no poprostu gowno
> takie ze az rece opadaja.
oj prawda to, prawda, jestem również nieszczęsnym uzytkownikiem
akcesoriów cersanit...
Pozdrawiam - Zygmunt

1. Data: 2003-04-22 13:39:14

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupilem Geberit i polecam go. Jest dosc drogi ale doszedlem do
> wniosku ze jak zabuduje takie cudo w scianie to jak mi cos walnie to pal

ja mam geberita i sobie chwale

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-04-22 19:15:53

Od: Janek Babranek <w...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksdrs wrote:
> [...]
> skomplikowane. Ale wole spytac nim wyladuje na podlodze z miska na glowie.

Hey
A ja mam w domu ( mieszkanie, 2 lazienki ) stelaze firmy Sanit - troche
tansze od Geberita . Tylko ze przyciski maja brszydsze i nie ma takiego
wyboru... Widzialem tez cos takiego firmy Grohe .. i maja super
przyciski ;) to tak odnosnie design`u :)
A co do praktycznych porad... Duzy sanit ma pewna wade - jak powiesisz
"tron" towisi ona 1cm nad ziemia - trzeba to uwzglednic ze trzeba go
podniesc. Kupilem taki - i od razu wymienilem na maly sanit - w kotrym
jet standard - czyli 5cm nad podloga bez podnoszenia nozek.
Co do muszli... Mam Kolo Aplauz - i jest niezle. W domu gdzie jeszcze
obecnie mieszkam jest kompakt Kolo Nova - i tez niezawodnie i super
dziala :)
Wiec tyle .. zabudowa zadna filozofia - tylko ze ja to wciskalem pod
piec ... wiec musialem wziasc ten maly... Acha ... w malym przycisk
jest na takiej wysokosci ze jak otworzysz klape to jest zasloniety:)
wymusza wiec to klzdzenie klapy na desce za kazdym razem jak chcesz
splukac muszle :)
:)

1. Data: 2003-04-24 07:08:25

Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Babranek" <w...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]

U mnie instalatorzy zamontowali Geberita, ale jak mówili stosują je
zamiennie z
Sanitami (kwestia wyboru estetycznego klienta w temacie przycisku :).

glowie.

Jeżeli kupujesz stelaż do ścian murowanych to _koniecznie_ muszą być
obmurowane
miejsca jego mocowania do ściany i wnętrze stelaża. Inaczej nawet najlepszy
Geberit
się powygina i zruinuje Ci kafelki.
Jeśli chodzi o montaż samej miski i klawisza, to jak mówili moi instalatorzy
jest to
swego rodzaju "idiotentest". Wczoraj uruchomiłem cały ten mechanizm z
wykorzystaniem
miski ustępowej Koło, trochę to trwało, ale był to pierwszy montaż kibelka
jaki robiłem
w życiu :). Na razie działa super...
Bardzo przydatne jest zamontowanie między miską a ścianą tzw. elementu
dzwiękochłonnego. Jest to kawałek folii/pianki, który zabezpiecza przed
"skrzypieniem
kafelek" jak określili to moi instalatorzy. Wg nich po odpowiednim
przycięciu tej
pianki można sobie nawet podarować silikonowanie styku miski ze ścianą.

Janusz Pawlinka
j...@w...pl

1. Data: 2003-04-28 07:17:39

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

>A ja mam w domu ( mieszkanie, 2 lazienki ) stelaze firmy Sanit - troche
>tansze od Geberita .

Znacznie tansze, a z wygladu rownie solidne.

>Tylko ze przyciski maja brszydsze i nie ma takiego
>wyboru...

Fakt, geberit ma najladniejsze przyciski.

> [...]

>A co do praktycznych porad... Duzy sanit ma pewna wade - jak powiesisz
>"tron" towisi ona 1cm nad ziemia - trzeba to uwzglednic ze trzeba go

Cos krecisz. Przeciez ten stelaz ma regulowane nozki i zaznaczone, w ktorym
miejscu ma byc metr nad posadzka. Wtedy pod muszla jest tyle ile trzeba.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2003-05-06 21:55:11

Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Za to kupilem muszle juz polska Cersanit - no poprostu gowno
> oj prawda to, prawda, jestem również nieszczęsnym uzytkownikiem
> akcesoriów cersanit...

A ja też, prawda, prawda...

MS

Jak stworzyć idealny dom? - zaproszenie
Czym czyścicie INOX
zmiana meldunku - zmiana dokumentow [crosspost]
Mole
jak wyrowanac sciany i sufit ??