Zaczyna się...

91. Data: 2007-04-28 22:44:57

Temat: Re: Zaczyna się...
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> A dlaczego nie? Tak ma byc!

> Ktory Cezar? :)

No jak to? - Juliusz. Wsławił się "okrutnie" podczas podbijania Galii.

> No wiec ... kto?

A mogę potem? - mamy burzę właśnie... I tak wymieniłam więcej
zbrodniarzy, niż trzeba, to reszta testu jutro - przecież każdy wie, jak
to rozwiązać.
A jak rozwiążę test pozytywnie, to będę mogła zostać? - zaczyna mi się
podobać na Waszej planecie :-)

--

XL wiosenna :-)

92. Data: 2007-04-28 22:45:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> Nie wciskaj kitu. Osoba o IQ>235 powinna lepiej sie postrac :)

Uprasza się owce o niezjadanie wilków :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

93. Data: 2007-04-29 00:06:57

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> http://kooba.goin.pl/news.php?id=12

:)))
A slyszalas o procedurze naciagania kondoma na globus?
Tak wlasnie mozna podpasowac Internet pod "Biblioteke" Lema. Pudlo!
Poslugujesz sie faktami prasowymi a nie rozumem.

Roznica jest ogromna! Lem pisal wowczas "pod komunistow" (byl komunizmem
zafascynowany poniekad) i marzyly mu sie CENTRALIZACJE, a tymczasem Internet
to medium ANARCHISTYCZNE, zdecentralizowane i nie gromadzace w JEDNYM
miejscu informacji.

> Jestem tu od jakiegoś czasu w końcu, więc trochę juz zdążyłam zdziałać ;-)

Juz wiem, ze zdzialalas, ale jak? Skoro facetow nie macie ...

--
(STS)
dimidium facti, qui coepit, habet [Horacy/Pitagoras]

94. Data: 2007-04-29 00:09:26

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> No jak to? - Juliusz. Wsławił się "okrutnie" podczas podbijania Galii.

Aaaa, Juliusz ... kazdy byl "Cezar" wiec warto zapytac :)

> A mogę potem? - mamy burzę właśnie... I tak wymieniłam więcej
> zbrodniarzy, niż trzeba, to reszta testu jutro - przecież każdy wie, jak
> to rozwiązać.

Nie o rozwiazanie chodzi, ale o dobor przykladow :)
Czlowiek Zachodu ma tu swe preferencje i o nie chodzi.

> A jak rozwiążę test pozytywnie, to będę mogła zostać? - zaczyna mi się
> podobać na Waszej planecie :-)

Dostaniesz nawet nagrode i losowo wybranego prawdziwego mezczyzne do uzytku
wewnetrznego ;)

95. Data: 2007-04-29 08:19:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w wiadomości
> Newsuser "Sky" <s...@o...pl> wrote ...

> Jesli sie w sroczce kocha, to czemu nie? ;)

I takie wielkie oczy robi jak sr... ;)))

96. Data: 2007-04-29 08:24:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> Ty to umiesz jednak do mnie właściwie przemówić - nic do mnie lepiej nie
> trafia, niż matematyka. Serio...
> I już wiem, w którym miejscu wykresu rozkładu Gaussa siedzę - tam, skąd
> wspomnianej większości tylko zjeżdżać w dół na d... przychodzi. Zawsze
> fascynował mnie rozkład gaussowski, a dziś zyskuje on dla mnie nowy,
> jeszcze ciekawszy wymiar - bardziej ludzki. Taaak, masz rację, ta
> uśredniona większość jednak nie jest zbyt ciekawa...
> :-(

Ciekawa czy nie...zawsze mozna ją "przebadać" pod kontem patologii...wtedy
zyskuje wymiar grupy docelowej dla terapii -więc i współczucia...a od tego
to i do troskliwego zainteresowania jej postepami wzwyż krzywej gaussa już
deczko niedaleko... ;)

97. Data: 2007-04-29 08:42:35

Od: "zakr" <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Sidor" napisał:

> Nie wciskaj kitu. Osoba o IQ>235 powinna lepiej sie postrac :)

Jesteś pewny że to 235 odnosiło sie do IQ? :)

Zakr
mail: http://cerbermail.com/?7YobF6wygo
New antispam project - http://wiki.okopipi.org/wiki/Main_Page

98. Data: 2007-04-29 08:45:45

Od: "zakr" <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Taaaak, właśnie przyleciałam - u nas na Melmac chłopy wyginęły (Alf był

Przeciez Melmac już dawno "zaorano" pod budowę tunelu hiperprzestrzennego.

> ostatni), to szukam u was jakiegoś prawdziwego na rozmnożenie ;-)

No tak. I wszystko jasne. Trzea natychmiast zawiadomić "Doktora-Profesora" i
tłuczki w dłoń. :D

99. Data: 2007-04-29 08:52:24

Od: "zakr" <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Sidor" napisał:

> Jeszcze tylko 3 testy i wyjmuje miotacz antytachionow ... jesli sie okaze
> :)
> Ale poki co ma sporo cech Homo sapiens. ;)

Ja tam uwierzę dopiero po wiwisekcji. :D

100. Data: 2007-04-29 09:02:58

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zakr napisał(a):

> Przeciez Melmac już dawno "zaorano" pod budowę tunelu hiperprzestrzennego.

To propaganda, tylko paskudna propaganda! Co, niby u Was Związek
Radziecki też już padł ?!!!
Homo Sovjeticus żyje wiecznie.
Tak samo moje Melmac.

> No tak. I wszystko jasne. Trzea natychmiast zawiadomić
> "Doktora-Profesora" i tłuczki w dłoń. :D

Zaznaczam - nie dla siebie, ja już tu jestem od jakiegoś czasu i dla
siebie już znalazłam dawno. Żeby nie było, no :-)
Ja tylko misję wypełniam. Dla Melmac. Tylko Wasze baby to mnie osłabiają
po prostu - pozwalają się mazać swoim mężczyznom. A ja mam na kartce
napisane - "tylko macho"!!!

--

XL wiosenna :-)

BEZ BABY
---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?