Zaczyna się...

41. Data: 2007-04-27 10:16:03

Temat: Re: Zaczyna się...
Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Aaaa, teraz rozumiem: chcesz przyciągnąć tu(?) rzesze ciekawych
> czytelników? Licz się jednak z tym, jakiego rodzaju to będa osoby. Do
> Twych badań może być całkowicie nieprzydatna taka "grupa
> reprezentatywna"... Wyniki nie wyjdą Ci zgodnie z krzywymi :-)

Nie mozna uprzedzac sie co do eksperymentu zanim sie go nie wykona :)
To nieprofesjonalne.
A tak juz wszyscy wiedza, ze Was cos laczy :P

> Analizuj spokojnie. Będziesz miał jeszcze wiele moich odpowiedzi do
> badań - miło mi, że jestem na tyle interesującym obiektem, aby je
> wszystkie (?) czytać :-)

A bardzo bedziesz zawiedziona, jesli sie okaze, ze przedmiotem badan nie
jestes Ty, ale Twoj "partner imputowany"? ;)

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.

42. Data: 2007-04-27 10:20:28

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Trupem jest ten [...]

Jeszcze jedno. Nie pisuje na psychologie. Nie znam tamtejszych zwyczajow, a
badania me maja charakter amatorsko szarlatanski i amatorsko
paranaukowy(Dyplomu nie posiadam!) jakem scep :>

43. Data: 2007-04-27 10:21:17

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> Tak wlasnie jest. Pogawedki i zetkniecia sa fundamentalnymi zachowaniami
> spolecznymi pozwalajacymi ludziom poznac sie.

> Zawiedzeni to tacy, ktorym marzenia rozminely sie z empiria. Mogli byc
> sceptykami :)

> Tylko ciekawosc mnie napedza, a nie zlosc czy jakiekolwiek inne zle
> uczucie.

> Pardon - nie czynilem NIGDZIE uwag co do godziny.

Nawiązanie do godziny to tylko środek wyrazu...

> Robie badania. Niecne ;)

Aaaa, chyba że tak. Pierwszy raz jestem obiektem badań :-)
Niecnych też.

> Grozisz mi, czy to tylko hiperbola? :)

Odpowiadam w formacie, w jakim odebrałam pytanie :-)
Mam nadzieję, że było hiperboliczne?

--

XL wiosenna :-)

44. Data: 2007-04-27 10:24:51

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> A bardzo bedziesz zawiedziona, jesli sie okaze, ze przedmiotem badan nie
> jestes Ty, ale Twoj "partner imputowany"? ;)

Trochę tak, ale nie bardzo. W sumie to on jest przedmiotem i moich
badań, więc jakże mogę się dziwić, że innych ludzi Sky równie interesuje?
;-)

--

XL wiosenna :-)

45. Data: 2007-04-27 10:41:47

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Nawiązanie do godziny to tylko środek wyrazu...

Pardon - nie nawiazalem jawnie nigdzie do godziny.

> Aaaa, chyba że tak. Pierwszy raz jestem obiektem badań :-)
> Niecnych też.

Lekarzy tez zawsze unikasz? :)
Szamanstwo teraz w modzie, neopoganizm, energetyzowanie sie kamieniami ...
kto wie, moze i unikasz?

> Odpowiadam w formacie, w jakim odebrałam pytanie :-)
> Mam nadzieję, że było hiperboliczne?

Juz sie uspokajam, ze byla to tylko metafora.

46. Data: 2007-04-27 10:43:03

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Trochę tak, ale nie bardzo. W sumie to on jest przedmiotem i moich badań,
> więc jakże mogę się dziwić, że innych ludzi Sky równie interesuje?
> ;-)

Przyjmij wiec za prawde, ze niejaki Sky interesuje mnie INACZEJ niz Ciebie
:)

47. Data: 2007-04-27 10:51:20

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 12:16, "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> wrote:
> [...]
>
> A bardzo bedziesz zawiedziona, jesli sie okaze, ze przedmiotem badan nie
> jestes Ty, ale Twoj "partner imputowany"? ;)

Już Cię lubię ;)

Pozdrawiam,
Magda

48. Data: 2007-04-27 10:53:45

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> Przyjmij wiec za prawde, ze niejaki Sky interesuje mnie INACZEJ niz
> Ciebie :)

Piszesz, jakbyś uważał, że są w tej znajomości podteksty damsko-męskie.
Bo wobec faktu, że się w tym mylisz - a ja(!) wiem to na pewno - będę
brała Twoje nim zainteresowanie za cokolwiek niezdrowe... Wygląda to ,
jakbyś był z tych, co "inaczej"...
Tak mam rozumieć Twoje "INACZEJ" ?
;-)

--

XL wiosenna :-)

49. Data: 2007-04-27 12:02:54

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Piszesz, jakbyś uważał, że są w tej znajomości podteksty damsko-męskie.

Nie wykluczam, ze takie moga byc, ale zakladam, ze nie musza byc. W koncu
mozesz na intelekt patrzyc inaczej niz ja, co wlasnie zalozylem.

> Bo wobec faktu, że się w tym mylisz - a ja(!) wiem to na pewno -

Czyli przyjmujemy dogmat, a dotychczas NIGDZIE nie wspomnialem o stosunkach
damsko-meskich.
Sprawdz :>

50. Data: 2007-04-27 12:56:30

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> Pardon - nie nawiazalem jawnie nigdzie do godziny.

> Lekarzy tez zawsze unikasz? :)

Skąd sie wzięło "też unikasz". Chyba nie masz wrażenia, że czegoś tu
unikam? raczej sama wychodzę naprzeciw :-)

> Szamanstwo teraz w modzie, neopoganizm, energetyzowanie sie kamieniami
> ... kto wie, moze i unikasz?

> Juz sie uspokajam, ze byla to tylko metafora.

No własnie, ja nie zabijam - o ile mnie pamięć nie myli. Czasem tylko
wzrokiem, ale tutaj chyba się tego nie musisz obawiać :-)

--

XL wiosenna :-)

BEZ BABY
---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?