Zaczyna się bieda

11. Data: 2016-05-17 21:00:03

Temat: Re: Zaczyna się bieda
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@g...com ...

> A nius z kwietnia wyględa tak:
> http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/andrzej-duda-ro
zmawial-z-barackiem
> -obama-zobacz-zdjecie_801824.html
>
> Jak widzisz, gówno ze straszenia wyszło.

Z tego newsa widac tylko tyle, ze wystapiła róznica zdań co to znaczy
spotkanie...
Jedni uwazaja, ze jak sie spotkasz z kims w kolejce po bułki to juz jest
wydarzenie, drudzy widza ten temat troche inaczej.

12. Data: 2016-05-17 21:51:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

s...@g...com
W dniu niedziela, 15 maja 2016 23:02:26 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
/4-0.png

>On to ciągle robi, wrzuca jakieś wykresy nie na temat i ewidentnie kłamie

Link pokazuje załamanie w 2007, kasa znika ze światowej gospodarki
(pęknięcie bańki) - nie wiem o co nocnikowi z gównem w głowie może chodzić.

Chodzi o to że koreńska partia pracy twierdzi że kraj szczęśliwości mamy, a Kim Dzong
Kacza już nawet wygraża USA....

Na konferencji prasowej Jarosław Kaczyński został zapytany o słowa Billa Clintona,
który powiedział, że Polska i Węgry uznały, że demokracja jest kłopotliwa i wolą
przywództwo na wzór putinowski.
-Jeśli ktoś twierdzi, że dzisiaj w Polsce nie ma demokracji, to znaczy, że jest w
stanie, który trzeba by zbadać zbadany metodami medycznymi - odpowiedział prezes PiS.

1475,kaczynski-odpowiada-na-slowa-clintona-jesli-kto
s-twierdzi.html

13. Data: 2016-05-18 01:44:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 maja 2016 21:51:52 UTC+2 użytkownik glob napisał:

> [...]
> odpowiedział prezes PiS.

1475,kaczynski-odpowiada-na-slowa-clintona-jesli-kto

"Jeśli ktoś twierdzi,ze w CCCP nie ma demokracji,
należałoby go zbadać metodami medycznymi"
Andriej Snieżniewski
https://pl.wikipedia.org/wiki/Andriej_Snie%C5%BCniew
ski

14. Data: 2016-05-18 04:34:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
> [...]

s-twierdzi.html

"Jeśli ktoś twierdzi,ze w CCCP nie ma demokracji,
należałoby go zbadać metodami medycznymi"

No proszę w każdym szczególe komuch, tego nie wiedziałem, ale jak widzymy rasowy
ruski cep. Gdzieś wyczytałem że to Rusek, jakiś wujo z NKWD co załatwił Kaczyńskim TV
i posady.

15. Data: 2016-05-18 09:36:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2016 o 01:44, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
s-twierdzi.html

> "Jeśli ktoś twierdzi,ze w CCCP nie ma demokracji,
> należałoby go zbadać metodami medycznymi"

Słuszne wzorce ma nasza władza. ;)

Ewa

16. Data: 2016-05-19 01:16:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 maja 2016 04:34:21 UTC+2 użytkownik glob napisał:

> No proszę w każdym szczególe komuch, tego nie wiedziałem, ale jak widzymy
> rasowy ruski cep. Gdzieś wyczytałem że to Rusek, jakiś wujo z NKWD co załatwił
> Kaczyńskim TV i posady.

Nie rusek tylko być może Gruzin. Ale o tych okolicznościach to już Tobie na
priva pisałem - nie jest bezpiecznie ujawniać je publicznie.

17. Data: 2016-05-19 04:40:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 maja 2016 09:36:47 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

1475,kaczynski-odpowiada-na-slowa-clintona-jesli-kto
s-twierdzi.html

ski

> Słuszne wzorce ma nasza władza. ;)
>
> Ewa

No właśnie mnie to zdumiewa, bo jak nie wali Gomułką to Cyrankiewiczem, jak nie
Trybuna Ludu dokładnie spisywana propaganda z klasyków propagandy komuszej, to non
stop typowa nowomowa PRL. Partia też tak robiła iż krytyka partii to był atak na
Polskę, a przecież partia nie jest Polską, to jest nowomowa. Po drugie to
przekonywanie o demokracji, sama widzisz z cytatu, komuna zaciekle walczył by nazywać
ją demokracją z dodatkiem ludowa, jak Pis z dodatkiem narodowy, gdzie głosowało
wogóle 30% i 30% tych wszystkich 30% poparło tych patologicznych kłamców, co jest
związane z narcystycznymi zaburzenieniami Prezesa że tak kłamią. Im masz więcej
wiedzy o komunie tym bardziej Kaczor obecnie grający pierwszego sekretarza w każdym
szczególiku to zapluty kacapski bolszewik.

18. Data: 2016-05-19 13:52:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2016 16:16:25 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Nie rusek tylko być może Gruzin. Ale o tych okolicznościach to już Tobie na
> priva pisałem - nie jest bezpiecznie ujawniać je publicznie.

:-D

19. Data: 2016-05-19 19:08:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> -Jeśli ktoś twierdzi, że dzisiaj w Polsce nie ma demokracji, to znaczy, że jest w
stanie, który trzeba by zbadać zbadany metodami medycznymi - odpowiedział prezes PiS.

Peło przyzwyczaiła stany do innych relacji USA-PL,
to teraz clinton stęka.

http://swiat.newsweek.pl/nicolas-sarkozy-o-demokracj
i-w-polsce-chwali-rzad-pis,artykuly,385902,1.html

20. Data: 2016-05-20 07:54:17

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
użytkownik glob napisał:

> [...]

to teraz clinton stęka.

http://swiat.newsweek.pl/nicolas-sarkozy-o-demokracj
i-w-polsce-chwali-rzad-pis,artykuly,385902,1.html
======================================

Max Kolonko tłumaczy, że Clinton nie może pomagać wprost swojej żonie w
kampanii prezydenckiej- bo zaraz mu wyciągają Monikę Lewinski i inne takie.
Słowem- jako "twarz kampanii" jest niezbyt dobrym pomysłem. To działa
niejako na tyłach kampanii- i robi to właśnie między innymi szkalując Polskę
(Trump mówi o Polsce dobrze)

--
Chiron

Wspólnie obrobimy Polskę!
Raport Gęgaczy
Czas nie istnieje, istnieje tylko w wyobrażni.
Kapuś chce podejmować męskie decyzje.
Prof. Wolniewicz wymięka i tchórzy.