Zaczynam siwiec ;)

1. Data: 2003-04-13 18:21:20

Temat: Zaczynam siwiec ;)
Od: "Jaree" <y...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, mam 20 lat i niestety stwierdzilem ze niestety powoli zaczynaja
pojawiac mi sie siwe wlosy. Czy mozna jakos spowolnic ten proces ? Jakies
masci, witaminy ?

1. Data: 2003-04-13 18:27:46

Temat: Re: Zaczynam siwiec ;)
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaree" <y...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czesc, mam 20 lat i niestety stwierdzilem ze niestety powoli zaczynaja
> pojawiac mi sie siwe wlosy. Czy mozna jakos spowolnic ten proces ? Jakies
> masci, witaminy ?

To jest uwarunkowane genetycznie (pomijając przypadki nagłych osiwień z
powodu szoku) i nic z tym nie zrobisz, obawiam się. Zostaje wyskubywanie
pojedynczych, a potem farbowanie.

JoP

1. Data: 2003-04-13 19:50:10

Od: "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czesc, mam 20 lat i niestety stwierdzilem ze niestety powoli zaczynaja
> pojawiac mi sie siwe wlosy. Czy mozna jakos spowolnic ten proces ? Jakies

Witam!

Od kilku miesiecy obserwuje dwie osoby, ktore po zastosowaniu roztworu z
soli Dr Nona, krok po kroku wracaja do koloru swoich naturalnych wlosow z
siwych :).
Z przepisu o soli Dr Nona nie czytamy o tym ( www.zdrowie.neostrada.pl ),
ale to zycie przynioslo nowe zastosowanie tego preparatu.
Sprobuj!

Pozdrawiam,
Jolanta

1. Data: 2003-04-13 20:40:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
[ciach]

> [...]
> soli Dr Nona, krok po kroku wracaja do koloru swoich naturalnych wlosow z

Też kandyduje do Nobla? Tak samo jak maść na blizny?

> Z przepisu o soli Dr Nona nie czytamy o tym ( www.zdrowie.neostrada.pl ),
> ale to zycie przynioslo nowe zastosowanie tego preparatu.
> Sprobuj!

Cytat ze strony [odstawić napoje]:
[o maseczce iłowej]
"Maseczkę nakładamy na wilgotny tampon i wkładamy na 2 godziny do pochwy,
później przepłukujemy pochwę przegotowaną wodą i nakładamy "Balsam pod
oczy".

Ja wiem, że to są baaardzo wszechstronne preparaty, ale może bez przesady...
Ja osobiście akurat w tym miejscu oczu nie posiadam...

JoP

1. Data: 2003-04-14 06:47:11

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Maseczkę nakładamy na wilgotny tampon i wkładamy na 2 godziny do pochwy,
> później przepłukujemy pochwę przegotowaną wodą i nakładamy "Balsam pod

A po co się stosuje tą maseczkę iłową? Żeby rozprostować zmarszczki???
DominikaNM

1. Data: 2003-04-14 08:56:39

Temat: OT Odp: Zaczynam siwiec ;)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7dlhs$6q9$...@a...news.tpi.pl...

> A po co się stosuje tą maseczkę iłową? Żeby rozprostować zmarszczki???

W pochwie???????!!!!!!!!

Nieeeeee, to sie nadaje do prhn ;-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-14 09:07:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> napisał(a):

> A po co się stosuje tą maseczkę iłową? Żeby rozprostować zmarszczki???

Teoretycznie na twarz... ale te preparaty są widocznie wszechstronne jak koło
gospodyń wiejskich. Tylko skoro tak, to nazwy mają trochę mało adekwatne...

JoP

1. Data: 2003-04-14 09:08:27

Temat: Re: OT Odp: Zaczynam siwiec ;)
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:
> Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w wiadomości do grup
> [...]

Nie wiecie? Na te zmarszczki stosuje sie chirurgie estetyczna... jeden
doktor z Hollywoodu w majowej Marie Claire poleca... taki trynd nowy

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-14 10:08:18

Temat: Odp: OT Odp: Zaczynam siwiec ;)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7dtqo$bg9$...@n...news.tpi.pl...

>Nie wiecie? Na te zmarszczki stosuje sie chirurgie estetyczna... jeden
>doktor z Hollywoodu w majowej Marie Claire poleca... taki trynd nowy

Isia, potem nic dziwnego ze wyzywaja to forum od "blądynek" ;-) zapatrzonych
w swoja urode, hihihi....

1. Data: 2003-04-14 10:13:45

Temat: Re: Odp: OT Odp: Zaczynam siwiec ;)
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:
> [...]
> napisał:b7dtqo$bg9$...@n...news.tpi.pl...

> Isia, potem nic dziwnego ze wyzywaja to forum od "blądynek" ;-) zapatrzonych

To przeze mnie?!
Przeciez wiadomo, ze my wszystkie siedzimy z lusterkiem, zapatrzone w
swoja... ;-)
(hint: 'Smazone zielone pomidory')

Pozdrawiam
ISIA, zapatrzona

Cienie w kremie Paloma
Pytanie do Wrocławianek - Fryzjer
[OT trochę] Jak to jest z tymi garniturami?
Paski White Strips
ranka- czym smarowac?